بک‌ لینک چیست؟ تاثیر بک لینک بر سئو و نحوه ایجاد بک لینک گروه دیجیتال نردبان-خرید بک لینک گلدلینک

بک‌ لینک چیست؟ تاثیر بک لینک بر سئو و نحوه ایجاد بک لینک گروه دیجیتال نردبان-خرید بک لینک گلدلینک

متداول ترین روشی که این فریلنسرها به کار می گیرند، این است که رپورتاژهایی را برای سایت شما (در سایت هایی که کارشان انتشار رپورتاژ آگهی است) منتشر می کنند. گزارش تمام لینک های ساخته شده در یک فایل اکسل، به همراه نمودار تصویری لایه های بک لینک ها بعد از اتمام کار برای شما فرستاده خواهد شد. همانطور که قبلا اشاره شد، اینفوگرافی‌ها نوعی محتوا هستند که برای بدست آوردن بک لینک در سئو خیلی ایده‌آل هستند. در نهایت URL آن اسکرین شات را در جستجوی معکوس تصویر گوگل قرار دهید. و لیستی از جاهایی که آن نویسنده در آنها پست مهمان منتشر کرده است را بدست خواهید آورد. و اگر پست شما یک پست مناسب برای پست گردآوری لینک آن شخص باشد، دراینصورت احتمال گرفتن بک لینک باکیفیت زیاد خواهد بود.

بک‌لینک‌ها می‌توانند به صورت رپورتاژ، سایدبار، بنری، پست مهمان یا بخش نظرات خرید بکلینک گرفته شوند. بک‌لینک باعث بالا رفتن امتیاز سایت می‌شود و اعتبار سایت را زیاد می‌کند. به‌طور کلی به تمامی این فعالیت‌ها لینک بیلدینگ لینک‌سازی گفته می‌شود. سپس بر اساس پلتفرم آن‌ها دسته‌بندی و در لیست‌های مرتبط ذخیره می‌شوند.

این مورد نشان می‌دهد که گوگل ارزش بیشتری برای برخی از لینک‌های «nofollow» حاصل از صفحات قدرتمند قائل است. متنی که به آن لینک می‌شود موسوم به «Anchor Text» است و نسبت به بخش دیگر متن، متمایز است. به طور مثال در عکس زیر، تصویر سمت چپ، یک عبارت را در صفحه نشان می‌دهد که یه یک سایت لینک شده است.

وقتی یک سایت به یک سایت دیگر بکلینک می‌دهد، گوگل دوست دارد که ببیند این دو سایت به هم مرتبط هستند. در داخل محتوا اشاره‌ای دارد به اینکه چه زمانی نیاز به تغییر DNS های سایت خواهیم داشت. اما توضیحی درباره نحوه انجام این کار نمی‌دهد زیرا از موضوع اصلی محتوای خود دور خواهد شد.

و شما مجبورید که در هر ماه این لینکسازی را تمدید کنید و اگر این بک لینک را تمدید نکنید، همه بکلینک های ایجاد شده حذف می شوند. و حذف بکلینک به تعداد زیاد، یکی از دلایل اصلی کاهش و افت رتبه سایت می باشد. گوگل همچنین کیفیت بک لینک ها را به عنوان یک فاکتور در رتبه بندی صفحه نتیجه در نظر می گیرد. بک لینک ها در وب سایت شما سیگنال هایی را به گوگل ارسال می کنند.

اما باید توجه داشت اثر همه بک لینک‌ها بر رتبه‌بندی یکسان نیست. همان طور که بعضی از بک لینک‌ها به بهبود رتبه سایت کمک می‌کنند، برخی دیگر باعث افت رتبه آن خواهند شد. با ما همراه باشید تا بیشتر با رمز و راز بک لینک‌ها آشنا شوید. بک لینک کلاه سفید یا لینک‌سازی کلاه‌سفید به روشی می‌گویند که ترافیک سایت از طریق تکنیک‌های سئو به طور طبیعی افزایش پیدا کند.

قرار گیری بک لینک شما در همه صفحات یک سایت میتواند عاملی برای تشخیص خریداری آن لینک توسط ربات های گوگل باشد و ممکن است با تکرار زیاد این اتفاق الگوریتم پیگوئن سایت شما را جریمه کند. پیشنهاد میکنیم برای درک بهتر این موضوع به مقاله خرید بک لینک مراجعه نمایید. لینک سازی یا کسب بک لینک فرآیند دریافت لینک از سایر سایت های اینترنتی برای سایت خودمان است. منظور ما از لینک متن یا تصاویری هستند که با کلیک بر روی آنها کاربر به صفحه دیگری در اینترنت منتقل میشود. ربات های گوگل زمان بررسی یک صفحه لینک های موجود در آن را نیز بررسی کرده و به این صفحات لینک شده مراجعه میکنند. در رقابت برای ساختن بک‌لینک‌های بهتر و بهبود رتبه در نتایج جستجو، باید تحلیل مناسبی از وضعیت رقبایتان داشته باشید.