بهترین کابل شارژر آیفون 5 مدل از بهترین کابل شارژرهای گوشی اپل

افرادی که دائما در مسافرت هستند و یا به عنوان راننده تاکسی فعالیت دارند، از شارژر فندکی استفاده می‌کنند. در واقع طراحی این مدل به گونه‌ای است که می‌توان گوشی‌های آیفون یا هر اسمارت‌فون دیگر را در خودرو شارژ کرد. فست شارژر اصلی Apple iPhone 12 Mini با شدت جریان خروجی 3 آمپر به همراه کابل USB-C به لایتنینگ. هیوا سنتر، یک فروشگاه آنلاین کالاهای غذایی، شوینده و بهداشتی می باشد که در دو پلتفرم وبسایت و شبکه های اجتماعی فعالیت می کند. تمامی کالاهای هیوا سنتر دارای ضمانت اصالت کالا می باشند که مشتریان عزیز می توانند بدون واسطه و با کمترین قیمت کابل شارژر گوشی موبایل دریافت کنند. مشتریان عزیز می توانند از کارشناسان ما راهنمایی گرفته و نهایتا محصول مورد نظر خود را با بهترین قیمت و شایسته ترین خدمات به آسانی درب منزل دریافت کنید.

کابل شارژ گیمینگ USB به لایتنینگ مک دودو 1.8 متر مدل Mcdodo 6271

ممکن است در ساخت آنها از مواد آسیب‌رسان به محیط زیست و گوشی هوشمند شما استفاده شده باشد. با بالا رفتن استاندارد ها و توان کابل شارژ از گوشی های آیفون ۱۱ به بعد کابل تایپ سی به لایتنینگ روی کار آمد. چراکه گاهی اوقات خرید شارژر اصل آیفون در بازار کار سختی و بسیاری از افراد ممکن است به دلایل مختلف نتوانند محصول اصل را تهیه کنند.

بهترین کابل شارژر آیفون 5 مدل از بهترین کابل شارژرهای گوشی اپل از نزدیک، چندین تفاوت کلیدی بین کانکتور لایتنینگ تقلبی و اصلی وجود دارد که به شما می گوید که کدام یک کابل شارژ آیفون اصلی است و کدام یک کابل تقلبی. شارژر ها یکی از موثر ترین ابزارهایی می باشند که تاثیر مستقیم بر روی باتری موبایل شما خواهند داشت و اگر در انتخاب شارژر اشتباه نمایید امید به سالم ماندن باتری موبایلتان نخواهد بود. استفاده از شارژرهای غیر اصل باعث کم شدن طول عمر باتری، گرم شدن زیاد از حد موبایل و شارژر، و در آخر آسیب دیدن موبایل خواهد شد.

در جدا کردن کانکتور از گوشی دقت بالایی به خرج دهید کشیدن اشتباه کابل شارژر باعث پارگی آن می شود. کابل ‌های شارژ کمپانی اپل بسیار گران هستند اما تمامی محصولات اپل داری استاندارد های لازم هستند. برخی شارژرهای ارزان قیمت ممکن است بتوانند به استانداردهای مورد نظر برسند.

کابل تبدیل USB به لایتنینگ/USB-C/microUSB وایکینگز مدل aio-100 طول 1.2 متر

برای خرید بهترین کابل آیفون مطابق با نیاز شما، دانستن مؤلفه های تاثیر گذار در کیفیت کابل ضروری می باشد. اپل برای حل این مشکل استانداردی به نام MFI را طراحی کرد تا کاربران به راحتی و بدون هیچ دغدغه‌ای اکسسوری اصلی و لوازم جانبی که سازنده آن اپل نیست را خریداری کنند. شارژر فندکی که به آن car Charge گفته می‌شود، یکی دیگر از مدل شارژرهای طراحی شده برای گوشی‌های اپل است.

شرکت اپل به عنوان یکی از محبوب ترین برندهای دنیا شناخته می شود. این شرکت با تولید گوشی های با کیفیت و مقاوم توانسته بخش عظیمی از بازار موبایل و تبلت را به خود اختصاص دهد. با این حال برای هر وسیله الکترونیکی داشتن شارژر و کابل شارژ با کیفیت، بسیار ضروری است. کابل شارژر آیفون 11 پرو مکس از نوع USB-C به لایتنینگ با پشتیبانی از شارژ سریع اگر نیاز به آداپتور (18 وات) با کابل آیفون 11 پرو مکس داشتید؛ گزینه‌ی نوع درخواست را تغییر دهید. تا زمانیکه از یک سری و کابل شارژر USB-C و تولید شده توسط یک تولید کننده معتبر استفاده می‌کنید، می‌توانید با خیال راحت از شارژر لپ تاپ USB-C خود برای شارژ مجدد تلفن همراهتان استفاده کنید.

کابل شارژ تِک ان مدل Aurora 2 in 1، با دو سری لایتنینگ و میکرو یو اس بی، از طریق یک کابل 1 متری، امکان شارژ سریع و انتقال اطلاعات را برای انواع گوشی ها و تبلت های اپل و آیفون و انواع گوشی ها و تبلت های اندرویدی فراهم کرده است. کانکتور اصلی این گوشی، از نوع میکرو یو اس بی است و توانایی تبدیل به لایتنینگ را هم دارد و دارای یک نشانگر ال ای دی است که حالت های شارژ گوشی را نشان می دهد. این کابل با جنس فوق العاده نرم خود، در برابر گره و تاب خوردن شارژر، بسیار مقاوم است. اگر کابل شارژر آیفون‌تان خراب شده باید بگویم بهترین راه حل؛ خرید کابل شارژر آیفون اصلی است چرا که استفاده از کابل شارژ تقلبی به باتری گوشی شما آسیب می‌زند.

کابل تایپ سی مک دودو Mcdodo Type-C Data Cable 1.2M CA-728