آموزش سریع مدیریت اکانت گوگل ادز

مزایای تبلیغات گوگل ادوردز این است که به آسانی در دسترس همه قرار می گیرد و طیف گسترده ای از قالب ها را ارائه داده و بر کیفیت تبلیغات تمرکز دارد. نکته آخر اینکه : اگر به گوشه سمت راست، بالای هر گروه بروید می بینید که گوگل فقط درصد مشخصی از کاربران را نشان می دهد. هر چقدر سود حاصل از جذب کاربری که آن کلمه را جستجو کرده است بالاتر باشد رقیب شما پیشنهاد بالاتری خواهد داد و شما هم برای اینکه در مزایده برنده شوید مجبور خواهید شد پیشنهادی بالاتر دهید. یکی از جذابیت های تبلیغات گوگل این است که حتی اگر شما دارای یک وب سایت نوپا هستید و به تازگی سایت خود را طراحی کرده اید باز هم می توانید با بزرگترین رقبای تجاری خود با استفاده از تبلیغات گوگل رقابت کنید. اگر به تازگی کسب و کاری را شروع کرده اید و به دنبال جذب افرادی هستید که به خدمات یا محصولات شما در سطح اینترنت نیاز دارند، پس نیاز به تبلیغ کردن دارید.

پس از انتخاب ایمیل خود، ابتدا از شما خواسته می شود هدف اصلی تبلیغات را برای این کسب و کار انتخاب کنید. ابتدا شما به یک آدرس ایمیل برای تجارت خود نیاز دارید. شما می توانید با هزینه ای مقرون به صرفه وب سایت خود را در معرض نمایش میلیون ها جستجو کننده قرار دهید. اکثرا برای همه سایت ها گزینه تبلیغات در گوگل مفید واقع نمیشود و نتیجه مطلوبی نسبت به هزینه ای که پرداخت میکنید بازخورد ندارد. دیگر این که مکان مناسب را خودتان انتخاب کنید. آیا وبسایت من مناسب تبلیغات گوگل ادز هست؟ به عنوان مثال هزینه تبلیغات گوگل ادوردز تحت تأثیر بیماری همه گیر کرونا قرار گرفته است که برای برخی از صنایع تاثیر مثبت و برای برخی دیگر تاثیر مخرب داشت. گوگل ادوردز یک بستر تبلیغاتی است که توسط گوگل برای اجرای تبلیغات متنی ارائه شده است. این بدین معناست که گوگل ادوردز در درجه اول بر کیفیت و ارتباط تبلیغات متمرکز است، نه مبلغی که تبلیغ کنندگان میپردازند. طبق آخرین تحقیقات از بین کسب و کارهایی که از سیستم گوگل ادوردز برای تبلیغات استفاده کردند، بالغ بر 80% درصد افراد و کمپانی های مختلف، توانسته اند با استفاده از این روش تبلیغاتی بیشتر از دو برابر از مبلغی که سرمایه گذاری کرده اند سود کنند که این آمار بسیار مثبتی در تبلیغات تلقی می شود.

در صورتی که 1 نفر از آنها خریدی انجام دهد، ارزش سرمایه گذاری در گوگل ادوردز مشخص می شود. این موضوع در کسب و کارهایی که در زمینه گوگل ادز پر رقابت هستند، مانند تعمیرات لوازم خانه، کلینیک های زیبایی، باربری ها و … سپس به شما امکان انتخاب کلمات کلیدی داده می شود؛ بنابراین گوگل می تواند تبلیغات مربوط به کلمات کلیدی را جستجو کند. گوگل ادوردز در هر ثانیه بیش از 40،000 پرسش را جستجو می کند؛ در نتیجه امکان دسترسی بیشتر تبلیغ کنندگان به مشتریان را فراهم می نماید. یکی از پررنگترین دلیلهای اثربخشی تبلیغات گوگل در این است که برعکس بیشتر روشهای دیگر، مخاطب به دنبال خدمت و محصول ما است و وقتی مخاطب به دنبال یک سرویس یا محصول میگردد، تبلیغ مرتبط ما به او نمایش داده میشود. این موضوع به این معنی می باشد که حتی اگر رقیب شما با استفاده از سئو در رتبه اول گوگل هم باشد، شما می توانید با استفاده از گوگل ادز، در جایگاهی بالاتر از سایت رقیب خود قرار بگیرید.

از تعداد دفعات نمایش وب سایت شما در گوگل، تعداد کلیک های کاربران بر روی وب سایت شما، تا عباراتی که توسط مردم سرچ شده و آشنا شدن با رقبای اصلی تان در دنیای وب، همه و همه از طریق پنل تبلیغات گوگل قابل استخراج است. همچنین شما باید تعیین کنید که گوگل چگونه بودجه شما را خرج می کند. کمپین سرچ، صفحه وب سایت شما را در جایگاه مناسبی از نتایج گوگل به کاربران پیشنهاد میدهد. وقتی کاربران آن کلمه کلیدی را جستجو می کنند، آن صفحه سایت شما که با آن کلمه کلیدی در گوگل ادورز تبلیغ گرفته اید را در صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) مشاهده می کنند. می توانید در هر زمانی و با استفاده از هر روش پرداختی که در دسترس شماست، اکانت گوگل ادوردز خود را شارژ کنید. درحالیکه الآن گوگل و بینگ 80 کاراکتر را در یک قسمت با فضای بیشتر به تبلیغکنندگان پیشنهاد میدهند. برای اینکه با هزینه تبلیغ در گوگل بیشتر آشنا شوید سری به سایت افراک بزنید. برای اطمینان از اینکه تبلیغات شما ضمن بالا نگه داشتن سرمایه گذاری شما، به نتایج دلخواه شما می رسند، مهم است که بر عملکرد تبلیغات خود نظارت کنید. کسب و کارهایی که استفاده از تبلیغات گوگل ادوردز را انتخاب می کنند، می توانند کاربران را در دو شبکه اصلی هدف (شبکه جستجو و شبکه نمایش) قرار دهند.

حال سوال اینجاست که تبلیغات گوگل ادز چگونه به افزایش آگاهی از برند کمک تبلیغ در گوگل میکند؟ علایق: کسانی که به یک موضوع مشخص علاقه دارند. این وب سایت دقیقا برای کسانی طراحی شده است که به دنبال روشی ساده برای کسب درآمد کلیکی هستند. محتوایی که جذب مشتریان زیادی را به همراه دارد. اگر این رقابت را بخواهید با انجام سئو بر روی سایت خود انجام دهید باید ماه های زیادی برای این کار صبر کنید و در نهایت هم نتیجه مشخص نیست که آیا می توانید در رتبه های برتر گوگل قرار بگیرید یا خیر. بنابراین غول تکنولوژی دنیا، اهمیت بسیار زیادی برای کارکرد صحیح گوگل ادز قائل است.

این مورد به تیم تبلیغات اجازه میدهد که هدف بازگشت و هزینههای تبلیغات را برای یک محصول در نظر بگیرند. می توانید از پلن های ادوردز با هزینه آغاز نمایید و بعد از مشاهده نتیجه بودجه تبلیغات را افزایش دهید در تبلیغاتگوگل هنگامی که فردی واقعاً به محصول علاقه داشته باشد و روی آن تبلیغ کلیک نماید هزینه می پردازید پس نگران هزینه هایی که برای تبلیغات انجام میدهید نباشید . کلیک های متوالی از طریق ربات های مختلف که به منظور کلیک بر روی آگهی های تبلیغات گوگل، برنامه نویسی شده اند و می تواند بودجه ی تبلیغاتی شما را در مدت زمان کوتاهی از بین ببرد. به این ترتیب، شما با استفاده از تبلیغات محلی مخاطبی را جذب میکنید که نه تنها به شما نیاز دارد بلکه در نزدیکی شما زندگی میکند. ضمنا توجه کنید که افرادی که به وب سایت های شلوغ مراجعه می کنند افراد تکراری هستند ولی وب سایت های با سئو قوی، به مراتب تبلیغ شما را به افراد غیر تکراری نشان خواهند داد! کاربرانی که تبلیغات شما برایشان جذاب باشد، میتوانند آن را همانند ایمیلهای دیگر برای دیگران فوروارد کنند و یا با کلیک بر روی آیکون ستاره تبلیغ شما را ذخیره کنند.

چرا که گوگل، شما را در صفحه اول قرار میدهد، اما به ازای هر کلیک کاربر و انجام عملیاتی مانند خرید، مقداری هزینه مشخص شده کسر خواهد کرد. گوگل ادز که قبلا گوگل ادوردز نامیده می شد، در واقع سیستم تبلیغاتی گوگل است که شامل کسب و کارهایی که می خواهند تبلیغات خود را نمایش دهند و رسانه های اینترنتی که تبلیغات را نمایش می دهند و کاربرانی که در حال جستجو در اینترنت هستند، می باشد. در ادامه بصورت کامل با جزئیات این روش آشنا میشویم و منظور از گوگل ادز همان تبلیغ در شبکهٔ جستجوی گوگل میباشد. حدودا با پیشنهاد 5 سنت به ازای هر کلیک می توانید تبلیغات خود را فعال کنید. روی قسمت «گوگل ادوردز/ ابزار» کلیک و از بخش «صورتحساب» خلاصه را انتخاب کنید. در این روش نهتنها تعداد مطالب منتشر شده شما افزایش پیدا میکند، بلکه اطلاعات بیشتری در اختیار مخاطبان قرار میگیرد و از سوی دیگر به خوبی میتوانید بین مطالب لینکسازی حرفهای انجام دهید.

در نهایت اکنون شما آماده هستید تا دنیای AdSense و کسب درآمد از تبلیغات را به عهده بگیرید! خبر خوب این است که مدیریت تبلیغات گوگل ادوردز لازم نیست یک کار تمام وقت باشد و می توان آن را به چند مرحله تقسیم کرد. پیشنهادات گوگل را مبنی بر حذف برخی از کلمات کلیدی منفی و پیچیده که مانع از نمایش تبلیغ شما برای کلمات کلیدی خاصی شده اند، دریافت کنید. اگرچه تبلیغات گوگل ادوردز همچنان مبتنی بر متن هستند؛ تبلیغ کنندگان می توانند با بهره گیری از ویژگی های بی نظیر، تبلیغات خود را برای مشتریان احتمالی جذاب و جذاب تر کنند. با توجه به گستردگی فضای اینترنت کمپینهای مختلفی برای تبلیغات اپلیکیشن وجود دارد که در ادامه به شرح آن میپردازیم. هزینهای که برای این افزونه تبلیغاتی محبوب باید بپردازین 69 یورو است. برای عرضه خدمات بزرگتر زمان بیشتری لازم است تا مشتریان تصمیم نهایی بگیرند و در این زمان کسب و کار شما باید در ذهن مشتری حفظ شود و لازمه آن بازدیدهای متعدد از وب سایت شما، بارگیری یک یا دو محتوا، شرکت در یک وبینار و غیره است.

با استفاده از این تنظیمات شما می توانید هزینه های خود را کاهش دهید و همچنین تعداد کلیک هایتان را نیز افزایش دهید. این نوع تبلیغات رو با هر میزان هزینه ای که می خواهید ادامه دهید. یکی دیگر از جذابیت ها و البته مزایای گوگل ادوردز، جزئیات دقیق و جالبی است که تبلیغات گوگل در اختیار شما قرار می دهد. براساس اهداف تکمیل شده، صفحات بازدید شده یا دیگر بخشهای گوگل آنالیتیکس، لیست کاملا مشخصی از مواردی که نیاز به بازاریابی مجدد دارند را مشخص کنید. این امر، در صورتی محقق می شود که تیم تبلیغات گوگل فامین با تبلیغات حرفه ای و اصولی باعث فروش بیشتر محصولات و خدمات شما از طریق تبلیغات شود.

سیستم قیمت گذاری برای هر کلمه کلیدی در گوگل به صورت مزایده ای می باشد. Google Adwords (گوگل ادوردز) چیست ؟ Approved: افزونه های تبلیغاتی گوگل با خط مشی های AdWords منطبق است، بنابراین نمایش داده می شود. فقط کافی است چند خط متن، یک پیشنهاد یا آپشن های مفید اضافه کنید و بقیه کارها بهینه خواهد شد تا به کاربران در پیدا کردن شما کمک کند. قبلاً گوگل برای قسمت توضیحات دو خط جدا و هرکدام 35 کاراکتر و بینگ یک خط با 71 کاراکتر در نظر داشتند. گوگل ادز یکی از سرویس هایی است که با استفاده از آن می توانید به هزاران مشتری بالقوه دسترسی داشته باشید. بسیاری از افرادی که برای بار نخست از طریق تبلیغ وارد وب سایت شما می شوند، مشتری شما نیستند. برای دریافت امتیاز کیفیت بالا باید کلمه کلیدی را چند بار در تبلیغ و صفحه هدف به کار ببرید. اگر هزینه پیشنهادی شما برای تمام کلیکها یکی باشد، هزینه کلیک بر روی تبلیغات شما در هر بار نمایش با توجه به جایگاه نمایش و هزینه پیشنهادی رقبایتان، متفاوت خواهد بود.

۹- برای دسترسی بیشتر کاربران از بنر استفاده کنید. برای جستجوی یک کلمه کلیدی، گوگل از بین پیشنهادهای مختلف تبلیغ دهندگان، بر اساس ضوابطی خاص برخی از تبلیغ ها رو انتخاب و به کاربران نشان می دهد. یکی دیگر از مزایا تبلیغات گوگل این است که با استفاده از این روش تبلیغاتی، سایت شما بالاتر از سایت های سئو شده قرار می گیرد. همانطور که احتمالا میدانید، گوگل ادز به عنوان پلتفرم اصلی گوگل برای تبلیغات به شمار میرود. کلید افزایش فروش با تبلیغات گوگل ادوردز در آزمایش و بهینه سازی نهفته است. با این هدف، حتی می توانید در کمپین های آینده خود امیدوار باشید تا تبلیغات گوگل ارزان تر از گذشته فعال شوند. زیرا از نظر گوگل ارائه این خدمات نادرست و غیرصادقانه است (به نظر شما اینگونه نیست؟ واقعاً چرا خرید فالوور؟ نکنیم این کارها را دوستان).

بعد از آن باید یک کمپین ایجاد کنید و عبارات یا کلمات کلیدی مورد نظر خود را در گوگل ادز وارد کنید تا تبلیغات شما به کارانی که این عبارات را جستجو می کنند نمایش داده شود. شفافیت در ارائه خدمات یکی از اصلیترین ویژگیهایی است که در افزایش نرخ تبدیل به شما کمک میکند. به عبارت ساده google AdWords پلت فرم تبلیغات آنلاین گوگل است که می تواند به شما کمک کند افراد علاقه مند را به سمت کلمات تبلیغاتی وب سایت خود سوق دهید. توصیه ما به شما این است که کیفیت تبلیغات را مدنظر قرار دهید. هر کدام از این بنرها بسته به هدف و بودجه کاربر در جای مخصوص به خود کاربرد دارد. با انتخاب نوع تبلیغات و هدف تبلیغات شروع کنید.