کلاهک دودکش قیمت خرید انواع کلاهک دودکش شرکت صنعتی رحمتی

دودکش آکاردئونی یا لوله‌ های فلکسیبل (کانال فلکسیبیل) که با نام لوله خرطومی در بین مردم مشهور است. سلام قطعه فلزی مربع یا مستطیلی است که به طور ایمن در بالای دودکش شما قرار می گیرد و به جلوگیری از آب و سایر عناصر محیطی کمک می کند. کلاهک های طرح اچ از قدیمی ترین نمونه های بازار می باشند که هم به صورت گرد و هم چهارگوش ساخته و در بازار موجود است.

در این کلاهک نیز ابعاد پایه و خروجی ها نباید از ابعاد کانالهای اصلی دودکش کمتر باشد که در جریان مکش دود و آلاینده اختلال ایجاد نشود. کلاهک دودکش پره ای گرد نیز دارای یک پایه به شکل استوانه است که پره های آن گرد هستند و در بالای پایه قرار گرفته اند. همانند موارد قبل، پره های این دستگاه نیز از نفوذ گرد و خاک، آب و برف نیز به داخل خانه جلوگیری می کند. کلاهک دودکش پره ای گرد دارای مقطعی گرد شکل می باشد که از پایه استوانه ای و چند پره گرد که در بالای پایه قرار دارند و همچنین یک کلاهک مخروطی ساخته شده است. این محصول را روی لوله های دود کش موتور خانه هایی که سطح مقطع گردی دارند استفاده می کنند. جنس این کلاهک دود کش از ورق های گالوانیزه، روغنی، سیاه، رنگی و استیل می باشد.

خرید کلاهک دودکش

یکی از دلایل مهم مسدود شدن دودکش های بدون کلاه، لانه سازی پرندگان در فصل سرما است. با توجه به این نکته که کلاهک های دودکش در موارد مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند طبیعی است که انواع مختلف و متنوعی از این کلاهک ها وجود داشته باشد. معیارهای مختلفی برای دسته بندی انواع کلاهک های دودکش وجود دارد یکی از مهمترین معیارها برای اینکار شکل ظاهری کلاهک ها می باشد.

برای کار با انرژی باد و تهویه هوای موجود در سوله یا کارگاه کلاهک دودکش استفاده می شود. این اجزای آسیب‌رسان و فرساینده، اشکال متنوعی از کلاهک‌ها در انتهای کانال یا کانال استفاده می‌شوند. کف درب کروی طرح چینی به شکل استوانه سوراخ ساخته شده و قسمتی از درب از طرح چینی مستطیلی به شکل تاس سوراخ ساخته شده است. از این گذشته، شکل تاج کلاهک دودکش زبان چینی در قالب یک کروی و یک مستطیل کاملاً متفاوت از یکدیگر نیست.

  • سطح ایمنی در مصرف این سبک از لوله به نسبت سایر دودکش‌ها بیشتر بوده و صاحب ملک با خیالی آسوده به کارکرد آن اعتماد خواهد داشت.
  • اکنون، چه باد شدید یا طوفانی رخ دهد، با تکیه بر مسیر و عمق باد، این فشار سازنده می‌تواند مستقیماً به یک فشار نامطلوب در داخل دودکش تبدیل شود، در صورتی که دود ناشی از سوختن سوخت تجهیزات خانه به طور موثر تخلیه نشود.
  • واضح است هرچه قطر کلاهک دودکش اچ بیشتر باشد ضخامت ورق مصرفی نیز به همان نسبت افزایش می یابد.
  • بدون وجود کلاهک ممکن است لوله های دودکش تحت تاثیر نفوذ باد و باران قرار گرفته و دچار فرسایش و آسیب های کوچک و بزرگ شوند که به نوعی ضرر اقتصادی برای شما عزیزان تلقی می شود.
  • با توجه به نوع ساختار و شکل ظاهری این محصول که از چندین پره موازی بصورت گریلی تشکیل شده، نام آن را کلاهک دودکش پره ای نامیده اند.
کلاهک دودکش قیمت خرید انواع کلاهک دودکش شرکت صنعتی رحمتی

در یک نگاه کلی می‌توان کلاهک دودکش را به منزله پوشش و محافظی استاندارد در محل خروج دود از دودکش به شمار آورد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع مختلف با ما تا انتهای این متن همراه باشید. این دسته از کلاهک ها صرفا در صنعت کاربرد دارند و در سقف کارخانه های غذایی و مخصوصا کارخانه هایی که به تولید آرد گندم مشغول هستند دیده می شود. دلیل استفاده از این نوع کلاهک ها در صنایع به این خاطر است که کلاهک آلمانی می تواند از ورود ذرات گرد و غبار به داخل تاسیسات جلوگیری کند. مخصوصا در صنایعی که کار آن ها تولید مواد غذایی است، کیفیت و نبود مواد زائد محیطی حرف اول را می زند.

انواع کلاهک اچ