پریمیر یا افتر افکت 10 تفاوت پریمیر و افتر افکت مقایسه افترافکت و پریمیر

پریمیر یا افتر افکت 10 تفاوت پریمیر و افتر افکت مقایسه افترافکت و پریمیر

مدیریت فایل در نرم افزار افترافکت و پریمیر به خوبی انجام می‌ خدمات 360 گرافیک شود . اما مدیریت فایل در پریمیر بسیار قوی تر از افترافکت بوده است و برای ویرایش ویدیو های طولانی و تعداد فایل های ورودی زیاد ، بسیار مناسب است و به کاربران توصیه می شود . به طور کلی نرم افزار افتر افکت یک نرم افزار حرفه ای و پیشرفته برای ایجاد جلوه های بصری و تولید انیمیشن های حرفه ای می باشد و بهتر است برای ویرایش و تدوین ویدئوها از نرم افزار پریمیر استفاده شود. یکی از موارد مهم در ویرایش ویدئو، طراحی صفحه عنوان ویدئو است که برای آن افترافکت امکانات گوناگونی مانند گزینه‌های مربوط به پاراگراف و تنظیمات مربوط به فاصله بین حروف را در اختیار کاربر می گذارد.

توسعه دهنده اصلی این نرم افزار به نام شرکت CoSA دو نسخه از آن را طراحی کرد که امکانات محدودی از قبیل کامپوزیت لایه های تصویری و تبدیل خصوصیات مختلف یک لایه را در اختیار کاربران قرار می داد. شایان ذکر است که نسخه اول نرم افزار افتر افکت تنها در کامپیوترهای مکینتاش شرکت اپل قابل اجرا بود. افتر افکت یک نرم افزار 2.5 بعدی است که برای ساخت انیمیشن، جلوه های بصری و ترکیب تصاویر متحرک در پروژه های سینمایی، تلویزیونی و ساخت محتوای ویدیویی برای فضای وب مورد استفاده قرار می گیرد. البته استفاده از واژه 2.5 بعدی برای این نرم افزار به معنای آن نیست که افترافکت توانایی خلق پروژه های 3 بعدی را ندارد. به عنوان مثال تمامی افکت های مرتبط با متحرک سازی ، تغییر تنظیمات نور ، تاشدن و شفافیت بعضی از نقاط ویدیو و … در نرم افزار افترافکت موجود است و می توانید از آن ها به بهترین شکل استفاده کنید .

  • متاسفانه مشکل فایروال مربوط به پشتیبانی بیت گرف نمیشود و با یک سرچ در گوگل میتوانید نحوه غیرفعال کردن فایروال را یاد بگیرید.
  • استفاده از ویدئوهای بسیار زیبا در ایجاد آثار گرافیکی و هنری تأثیر بسیار زیادی در ایجاد جذابیت در خلق آثار هنری دارد .
  • یا اینکه حتی افکت هایی مد نظر دارید که نمی توان آنها را در محیط افترافکت ایجاد کرد و نیاز به کمک گرفتن از ابزارهای دیگری داریم تا به نتیجۀ مطلوب برسیم.

به خاطر داشته باشید که چنین ابزارهایی می توانند فقط قابلیت های پیش فرض افتر افکت را خودکارسازی کنند و امکانات جدیدی را در اختیار شما قرار نمی دهند. اگرچه اسکریپت ها و افزونه ها از لحاظ رابط کاربری با یکدیگر متفاوت هستند اما اسکریپت ها به طور معمول ساده تر بوده و فقط از عناصر رابط کاربری موجود در خود افتر افکت استفاده می کنند. برای مثال شما می توانید جلوه های نورپردازی یا حرکت دود را به ویدیوی خود اضافه کنید.

سفارش پروژه افترافکت

به طور کلی باید گفت اگر قوه تخیل خوبی دارید و علاقه مندید که تخیل خود را به واقعیت تبدیل کنید میتوانید با آموزش نرم افزار افترافکت این کار را انجام دهید. در مقابل نرم افزار افتر افکت قرار دارد که در این زمینه ضعیف تر از پریمیر عمل می‌ کند اما این امر دلیل بر آن نیست که نرم افزار افترافکت ضعیف است . پروژه آماده افتر افکت فایل های آماده ای هستند که توسط یک تیم حرفه ای ساخته شده است. در این دست فایل ها می توانید براحتی عکس و فیلم خود را جایگزین کنید و بدون داشتن تخصص حرفه ای، تیزر های حرفه ای موشن گرافیک بسازید.

مخاطبان دوره

به عبارتی سایر افراد قادر نیستند پروژه ی طراح دیگری را ویرایش کنند؛ چرا که معمولا ساختار گیج کننده ای دارند. پروژه آماده افتر افکت برای افراد مبتدی قابل فهم است و ساختار منظمی دارد. این نوع پروژه ها‌ی آماده برای عموم قابل درک هستند و علاقه مندان می‌توانند به سادگی طرح‌ های مورد نظر خود را خلق کنند. تقریبا تمامی سازندگان موزیک ویدیو، تیزرهای تبلیغاتی تلویزیونی و اینترنتی، موشن گرافیست ها، فیلم سازان و متصدیان جلوه هالی ویژه سینمایی، انیمیشن سازان دوبعدی و سه بعدی امروزه همگی از افتر افکت استفاده می کنند. هزینه تدوین فیلم با افترافکت یا هزینه ساخت موشن گرافیک از راه های متفاوتی محاسبه می شود، گاهی به ازای هر دقیقه تدوین یا به ازای ساعاتی که فریلنسر کار کرده است، قیمت پروژه افترافکت محاسبه می شود. هم چنین استخدام افترافکت کار برای همکاری دراز مدت و به ازای پرداخت حقوق ثابت نیز امکان پذیر است.

صفر تا صد آموزش افتر افکت سی سی (ویرایش جدید )

ویدئو به طور کلی در Premiere Pro ویرایش می شود، سپس به طور یکپارچه از طریق پیوند پویا به After Effects منتقل می شود. در After Effects، کار ترکیبی که انجام می‌شود به‌طور خودکار در جدول زمانی Premiere شما ظاهر می‌شود، بدون اینکه نیازی به انتقال مجدد و از دست دادن پیکسل‌های ارزشمند باشد. برای تغییر فونت در پریمیر ۲۰۲۱ راه ها و روش های متفاوتی وجود دارد که در مقالهتغییر فونت در پریمیر ۲۰۲۱سعی کردیم سریع ترین و آسان ترین راه آموزش تغییر فونت در پریمیر را به شما عزیزان توضیح دهیم. در حالی که پریمیر برای کاربردهای عمومی تر و ادیت های کلی در بازه های زمانی طولانی مورد استفاده قرار می گیرد. گردش کاری که در After Effects استفاده خواهید کرد ، هدفی کاملاً متفاوت از Premiere دارد.

با موشن‌گورو برای کسب‌و‌کارتان موشن گرافیک بسازید و موشن گرافیک را سریع و تخصصی یاد بگیرید. در صورتی که این موشن گرافیک های متوالی، دارای محتوا و سناریو خاصی باشند و حرکات اضافه شده توسط شما به گونه ای باشد که یک سناریو یا داستان را دنبال کند، شما یک انیمیشن ساخته اید. همچنین می توان از برنامه خواست که پروژه ها را با همان لایه بندی که در فتوشاپ و ایلوستریتور انجام شده است نمایش دهد و هر آبجکت از پروژه در همان لایه هایی باشد که در برنامه های دیگر تنظیم شده است. این نرم افزار برای ویرایش تصاویر دارای قابلیت Timeline editing است.

در نسخه مکینتاش روی فایل Installکلیک راست کنید و Show Package Contents رو بزنید و به پوشه Contentsو سپس MacOsبرید و فایل Install.exec رو اجرا کنید. برای خارج کردن فایل از حالت فشرده، نرم افزار Winrarرا به آخرین نسخه بروزرسانیکنید، در غیر اینصورت فایل از حالت فشرده خارج نخواهدشد. شما با عضویت در سایت میتونید با ورود به سایت و رفتن به کنترل پنل و کلیک بر روی جدیدترین مطالب ، جدید ترین مطالب بعد از آخرین ورود خودتون رو مشاهده کنید. من می خواستم مجموعه ای را خریداری کنم که بتونم به صورت کامل افتر افکت را یاد بگیرم. هم چنین جلوه دهی به فیلم های عروسی خود را نیز می توانید به آتلیه ها بسپرید. شما از طریق ایجاد جابه جایی در آبجکت ها یا اصطلاحا افزودن موشن به آن ها و همچنین با استفاده از تنظیمات موجود برای هر لایه، می توانید آثار هنری زنده ای خلق کنید.

پس از مقایسه افترافکت و پریمیر بسیار مشهود است که این دو نرم افزار در دو فیلد متفاوت کار می کنند و کاربرد های جدا گانه دارند. برای پاسخ به این سوال که چگونه موشن گرافیک بسازیم و ساخت موشن گرافیک حرفه ای، باید کار با نرم افزار افترافکتس را یاد بگیرید و در آموزشهایی که در ویدیو می بینید و البته تمرین، می توانید موشن گرافیک های خلاقانه ای بسازید. این ویژگی پریمیر باعث شده تا برای تدوین پروژه های بزرگ برای کاربران از جذابیت بالایی برخوردار باشد .