هواساز ایرواشر خانگی روبرو زن_فروش هواساز ایرواشر خانگی روبرو زن والا اندیشان وطن-بتا تهویه

برای خرید دستگاه هوارسان (ایرواشر) در قزوین لازم است که وارد سایت مانا تهویه شده و با شماره های موجود در سایت مانا تهویه، تماس حاصل فرمایید. نحوه عملکردهواساز ایرواشربدین صورت می باشد که با ورود هوا از طریق دمپرها به دستگاههواساز ایرواشرفرایند خنک کنندگی و فیلتراسیون آغاز می شود. علاوه بر آن دمپر های هوای تازه و هوای برگشت وظیفه تنظیم هوای مخلوط ( تازه و برگشت شده از سالن) را به عهده دارند.

رطوبت گیر Dehumidifier

لذا با توجه به کاربری فضا، دمای هوای مورد نیاز و البته محدودیت های تأمین آب مصرفی، نوع کلاس دستگاه مد نظر برای پروژه لحاظ می گردد. در حالت کلی می توان گفت این دستگاه از سه قسمت اتاق فن، اتاق ایرواشر و اتاق فیلتر تشکیل شده است. فن دستگاه یکی از مهم ترین قسمت های تشکیل دهنده این دستگاه است که بر اساس نیاز محیط و با قدرت های مختلفی تولید و به بازار عرضه می شود.

پس از انتخاب نوع کویل نوبت به میزان گرمایش مورد نیاز نیز باید دقت شود، که از چند متر مربع کویل، چند ردیف لوله و چند فین پر اینچ، فین استفاده شود. عمل رطوبت زدایی در ایرواشرها زمانی میسر است که دمای آب اسپری شده کمتر از دمای مرطوب هوای ورودی باشد. هرچه آب اسپری شده سردتر باشد، رطوبت گیری آن بیشتر شده و هوا خنک تر می‌گردد. به علت تمرکز دستگاه‌های گرمایشی و سرمایشی در یک دستگاه، دردسرهای اجرایی و هزینه‌های نگهداری دستگاه‌های متعدد اتاقی (شوفاژ و فن کویل) حذف می‌شود. گفتیم که قدرت خنک کاری ایرواشر از دیگر دستگاه های تهویه پایین تر است. پس باید توجه داشته باشید که ایرواشر برای یک فضای بزرگ با قسمت های منفک نمی تواند مناسب باشد.

در نوع اینورتر موتور الکتریکی به صورت متغیر کار کرده و سرعت بالایی دارد و همین امر باعث سریع تر کار کردن آن می شود که می تواند در مصرف انرژی هم صرفه جویی کند. منظور از دور الکتریکی متغیر این است که با توجه به میزان دمایی که شما تنظیم می کنید در مواقعی که محیط خنک می شود، دور متغیر کم شده و و زمانی که دمای هوا گرم است، دور متغیر زیاد می شود و همین امر سبب صرفه جویی در مصرف انرژی خواهد شد. در نوع معمولی که دور موتور ثابت است، موتور به صورت ثابت و همیشگی کار می کند و تا زمانی که شما نخواهید کم یا زیاد نمی شود و حتما باید خاموش یا روشن شود که همین امر باعث پر مصرف شدن اسپلیت معمولی خواهد شد. مانا تهویه فروش چیلر و همچنین، فروش دستگاه هوارسان (ایرواشر) در قزوین را انجام می دهد.

اجزای تشکیل دهنده ایرواشر آپارتمانی و هواساز آپارتمانی

اتاقک هوا شور نیز از دیگر اجزای سازنده این دستگاه بوده که به افشانک و بست مجهز است. پمپ و موتور از دیگر اجزای هواساز ایرواشر هستند که به منظور ایجاد فشار در لوله های متصل افشانک ها وجود دارند. از دیگر اجزای سازنده این نوع سیستم تهویه مطبوع می توان به اتاقک فن اشاره کرد. لازم به ذکر است که از این اتاقک به منظور مکش هوای تصفیه تولید شده و دمیدن آن در فضا استفاده می شود.

ابعاد دستگاه ایر واشر که هر مقدار بزرگتر باشد قیمت ان نیز بالاتر می رود. سلام آقای محمد رضا.با توجه به شرایط متفاوت هر پروژه ،پروژه ای قیمت داده میشود،در اغلب موارد در زمان اداری همان روز قیمت اعلام میشود. کاربر محترم ایمن تهویه الوند لطفا برای مطلع شدن از پاسخ دهی به دیدگاهتان تیک این گزینه را بزنید. یکی از بهترین فروشندگان برای فروش سایت بوده که بهترین محصولات را در منزل افراد فقط از طریق گوشی موبایل تحویل می‌ دهد.

هواساز ایرواشر خانگی روبرو زن_فروش هواساز ایرواشر خانگی روبرو زن والا اندیشان وطن-بتا تهویه

سیستم گرم کننده یا حرارتی ایرواشر شامل کوئل حرارتی بوده که بوسیله آبگرم یا بخار موجب تولید حرارت شده است. این مجموعه تولیدی صنعتی، ارائه دهنده بهترین سیستم های تهویه مطبوع، دستگاه ایرواشر را با قیمت مناسب برای نصب در ساختمان ها با کاربری های متعدد فراهم کرده است که می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناس فروش تماس بگیرید. هواساز آپارتمانی به عنوان یک دستگاه خنک کننده و همچنین گرم کننده در آپارتمان استفاده می شود و این دستگاه در مناطقی از کشور که آب و هوای خشک و نیمه خشک دارند، بسیار استفاده می شود. دستگاه ایرواشر آپارتمانی از نظر سایز و اندازه و اجزای تشکیل دهنده با سایر دستگاه های ایرواشر کمی متفاوت است که در این صفحه می خواهیم کامل درباره آن توضیح دهیم.

به عنوان مثال، مرطوب کننده های تبخیری برای اتاقهای بزرگ تر ایده آل هستند زیرا از فن های داخلی برای هدایت هوای مرطوب تقریباً به هر گوشه فضا استفاده می کنند. در مقابل، مرطوب کننده های پروانه ای بدون فن هستند و برای فضاهای کوچک تر ایده آل هستند. بعلاوه، با عدم وجود فن، این واحدها نسبت به ایرواشرهای تبخیری کم صداتر هستند. همچنین لازم است هنگام انتخاب مدل دستگاه حتما به هزینه های تعمیر و نگهداری آن نیز توجه کنید. برای پاک سازی هوا و حذف آلاینده های ورودی به دستگاه استفاده شرکت بتا تهویه می شود. در دستگاه ایرواشر از سه نوع فیلتر می توان استفاده کرد؛ پیش فیلتر، فیلتر دوم و فیلتر سوم.

  • هواساز آپارتمانی به عنوان یک دستگاه خنک کننده و همچنین گرم کننده در آپارتمان استفاده می شود و این دستگاه در مناطقی از کشور که آب و هوای خشک و نیمه خشک دارند، بسیار استفاده می شود.
  • متاسفانه بسیاری از افرادی که در کار ساخت املاک هستند اطلاعات کاملی از این دستگاه ندارند .
  • اهالی خانه معمولا در محیط بیرون می خوابیدند تا با وزش باد، اندکی خنک شوند.
  • اجرای اصولی سیستم کانال ‌های توزیع هوای ایرواشر نیز به دقت و توجه خاصی نیاز دارد.

قطعات و دستگاه هایی که در داخل ایرواشر نصب شده اند، ارزان تر هستند. این دستگاه از نظر اندازه خیلی بزرگ نیستند، بنابراین برای نصب به فضای زیادی نیاز ندارند. بخش آب افشان هنگامی که هوا را می شوید و ذرات جامد آن را می گیرد میتواند به آن رطوبت تزریق کند.