مشخصات قیمت و خرید شیرآلات صنعتی یاراصنعت | kasrasaran

مشخصات قیمت و خرید شیرآلات صنعتی یاراصنعت | kasrasaran

شیر توپی یا شیر گازی به طولانی بودن عمر کاری خود معروف است و از درجه بالایی لینک سایت از آب‌بندی برخوردارند. حتی اگر شیر گازی برای مدت زیادی بدون استفاده مانده باشد، آب‌بندی آن به ندرت دچار مشکل می‌شود. به همین دلیل نسبت به سایر شیرهای قطع و وصل، شیر توپی از محبوبیت بالاتری برخوردار است. علاوه بر این، شیر توپی نسبت به سایر انواع شیرها، در برابر محتویات آلوده مقاوم‌تر است.

  • مزیت این شیر آن است که هیچ اصطکاک اضافی وجود نخواهد داشت و تمیز کردن سیستم از لحاظ مکانیکی(پیگ رانی) آسان‌تر خواهد بود.
  • با این حال، دریچه های توپی محدودیت هایی دارند که باید در نظر بگیرید.
  • مزیت شیر توپی با ورودی فوقانی در ساخت آن است که نیاز به حداقل رزوه‌کاری دارد و در نتیجه احتمال نشتی را به حداقل می‌رساند.
  • توپی می‌تواند دارای طراحی شناور باشد، به این معنی که توپی در سیال شناور بوده و به صورت ساندویچی بین نشیمنگاه‌های شیر قرار می‌گیرد تا آن را در محل خود نگاه دارند.

ولی هنگامی که شير به حالت بسته درآيد به پايين‌ترين محل خود هدايت می‌شود. در کاربردهای کرایوژنیک و کاربردهایی که احتمال انبساط گاز محبوس در محفظه میانی وجود دارد یک سوراخ ونت (سوراخ تخلیه هوا) بر روی بدنه تعبیه می‌گردد. مشتریان عزیز میتوانند برای اطلاع ازقیمت شیرآلات صنعتی ازطریق تماس ویا دیگرراه های ارتباطی درصفحه تماس باما  با ما در ارتباط باشند. مادریاراصنعت به منظور سهولت شمادرخریدشیرآلات صنعتی مشاوره و راهنمایی تخصصی رایگان  رافراهیم کرده ایم. از معتبرترین برندهای بال ولوهای صنعت برودت در ایران می توان بال ولوهای کستل، بال ولوهای هانگسن و بال ولوهای GMC را معرفی نمود.

محصولات شیر توپی

اما در مقیاس‌ های بزرگ‌، توپی هم به نسبت بزرگ‌ تر می‌ شود و فشار خیلی بالایی را به سیت‌ ها وارد می‌ کند. به همین دلیل از طراحی فلوتینگ در فشارهای خیلی بالا استفاده نمی‌ شود. آسیاب گلوله، یک نوع آسیاب، یک سیلندر استوانه‌ای است که برای آسیاب یا مخلوط کردن موادی همچون سنگ‌های معدنی، مواد شیمیایی، مواد سرامیکی خام و مواد رنگی استفاده می‌شود. آسیاب‌های گلوله‌ای تا قسمتی از ماده‌ای که باید پودر شود و گلوله‌های آسیاب‌کننده پر می‌شوند و حول یک محور افقی دوارن می‌کنند. حرکت آبشاری گلوله‌ها در داخل سیلندر و سقوط آن‌ها روی ماده سبب می‌شود تا پودر با اندازهٔ مطلوب حاصل شود. آسیاب گلوله ای‌های صنعتی قابلیت این را دارند که به صورت پیوسته کار کنند و ماده از یک سر به داخل آن ریخته شود و از انتهای آن خارج شود.

شیر توپی یک‌تکه یا شیرهای توپی تک بدنه

در  شیر توپی مورد استفاده در صنعت نفت و گاز، ممكن است از عملگرهاي مختلفي به منظور كنترل مستقيم يا از راه دور شير استفاده شود. متداول‌ترين اين عملگرها يا بصورت دستي بوده و يا توسط يك موتور كار مي‌كنند. شيرهاي دستي داراي يك چرخ يا اهرم دستي مي باشند كه مستقيماً يا از طريق يك گيربكس به ساقه شير وصل مي شوند. با حركت ساقه شير به اندازه يك قوس ۹۰ درجه، شير باز يا بسته مي شود. در این مقاله خلاصه ای از موارد مربوط به شیر توپی یا بال ولو، شامل ساختمان آن، انواع مدل های مختلف، مشخصات فنی کلیدی و مزایا و محدودیت ها ارائه شده است. برای کسب اطلاعات در مورد سایر موضوعات، یا راهنمایی های اضافی حتما با کارشناسان شرکت پادمیرا صنعت دایان مشورت کنید.

در این موارد یک چرخ دستی کوچک برای راه اندازی یک دریچه نسبتا بزرگ کافی است. شیر توپی دارای یک قطعه مسدود کننده کروی جریان است که به شکل سوراخ دار می باشد. این کره سوراخ دار حول یک محور عمودی نسبت به جریان سیال، دوران می کند. وقتی سوراخ شیر عمود بر مسیر جریان قرار بگیرد شیر بسته می شود. به وبلاگ جامع ما در مورد شیرهای توپی نخی بپردازید تا درک عمیقی از تعاریف، انواع، اصول کار و ویژگی های کلیدی آنها به دست آورید. شیرهای توپی عمدتاً از یک مجموعه محفظه تشکیل شده اند که شامل تمام اجزای داخلی برای کنترل روشن/خاموش است.