لیست قیمت کناف محصولات، اجرا، دستمزد کناف بیتا عمران شرق نمایندگی کناف زاهدان-کناف آوگون

متراژ کار و فضای مورد نظر شما، اولین عاملی است که از شما برای تعیین قیمت کناف سقف پذیرایی مستطیلی، کناف آشپزخانه، کناف کاری دیوار و هر پروژه دیگری پرسیده می‌شود. هرچه متراژ فضای شما بالاتر باشد، میزان کار و مصالح مصرفی بیشتر و در نتیجه قیمت کناف سقف یا دیوار هم افزایش پیدا می‌کند. از آنجا که پروژه کناف کاری شما با سایر پروژه‌ها متفاوت است، قیمت کناف و اجرای آن نیز متفاوت خواهد بود. اما اگر عوامل موثر بر قیمت کناف را بشناسید، می‌توانید هزینه اجرای پروژه‌های خاص مانند قیمت کناف سقف پذیرایی مستطیلیرا نیز تخمین بزنید.

سقف کناف | قیمت سقف کاذب کناف | به همراه اجرت نصب

برای استعلام قیمت کناف با اجرا و از صفر تا صد بهتر است که محل پروژه توسط نصابان ماهر و با تجربه بازدید شود. در شرایطی که امکان بازدید فراهم نباشد از محل مورد نظر فیلم و عکس تهیه کنید و از طریق واتساپ برای ما ارسال کنید تا همکاران ما نسبت به برآورد قیمت کناف برای پروژه شما اقدام کنند. قیمت درج شده در سایت با توجه به نوسان قیمت کناف در بازار ایران دائماً به روز رسانی میشود و قیمت درج شده مطابق با لیست شرکت کناف ایران کی پلاس +K میباشد. همچنین با توجه به متراژ خریداری شده و در صورت خرید همکاری امکان اعمال تخفیف بر روی قیمت لیست کناف امکانپذیر است. همچنین هزینه حمل نیز مطابق با بارنامه با مهر دولتی و دارای بیمه نامه و مطابق با تعرفه اتحادیه باربری خواهد بود. در صورت تمایل از طریق واتساپ متراژ مورد نیاز خود را برای ما ارسال کنید تا همکاران ما نسبت به صدور پیش فاکتور برای شما اقدام کنند.

قیمت کناف چگونه محاسبه میشود

همچنین، اجرت فردی که اجرای پروژه کناف کاری را به عهده می‌گیرد نیز در محاسبه قیمت کناف سقف پذیرایی مستطیلی یا فضای مدنظر شما موثر قیمت کناف کاری است. بالا بودن قیمت کناف برای استادکاران شناخته‌‌شده که سال‌هاست کناف کاری می‌کنند، موضوع عجیبی نیست. در ادامه عوامل موثر بر قیمت کناف سقف را به طور کامل بررسی می‌کنیم. ورق کناف با گچ و سیمان کاری پوشانده شده، و به سقف متصل می‌شوند. ورق کناف به‌کار رفته در کناف کاری، نوعی سقف کاذب است که به دو صورت ثابت و متحرک ساخته می‌شود و به کمک پیچ و مهره، قابلیت نصب روی انواع سقف ها و دیوارها را دارد.

همچنین لازم به ذکر است که هر نیسان میتواند یک پالت گچ برگ knauf معادل 12.5 میلیمتر را معادل 2 تن حمل کند. همچنین پالت 80 گچ برگی شیراز نیز موجود میباشد که هر پالت میتواند 230.4 متر مربع را پوشش دهد. گچ برگ شیراز 9.5 میلیمتر نیز در هر متر مربع 6.3 کیلوگرم وزن دارد و با توجه به اینکه ابعاد پانل کناف 120 سانتیمتر در 240 سانتیمتر است هر پانل حدوداً 18 کیلوگرم وزن دارد. هر پالت کناف درجه دو نیز دارای 20 گچ برگ است و با توجه به مساحت هر برگه هر پالت جهت پوشش 345.6 متر مربع کافی است.

بتونه نقاشی کناف دارای نشان استاندار ملی ایران و یکی از با کیفیت ترین محصولات تولیدی در ایران است که هم به عنوان اندود درزگیری مابین صفحات کناف و هم به عنوان بتونه نقاشی در بین استادکاران نقاشی ساختمان کاربرد فراوانی دارد. بتونه تولید شده در شرکت کناف به دلیل انعطاف بالا و همچنین راحتی کارکرد در ایران بسیار پر مصرف است. بتونه کناف قابل ارسال به سراسر ایران و با استفاده از انواع خودرو نیسان وانت و خاور و کامیون و تریلی میباشد. هزینه حمل نیز مطابق با تعرفه اتحادیه باربری کشوری و از سوی شرکت باربری دارای بیمه نامه تعیین میشود و در اسرع وقت به مشتریان محترم تحویل میشود.

  • مهمترین نکات در هنگام استفاده از این سرویس، توافق روی متراژ کار، نوع جنس و مصالح مورد استفاده، ضخامت ورق ها، نحوه اجرای بتونه کاری و هزینه های جابجایی مصالح می باشد.
  • اما آنچه میان کناف‌کارها رایج این است که قیمت بر اساس شرایط گوناگون مانند مقدار کل کار، زیرسازی کار و انجام کار با مصالح یا بدون مصالح بودن به مشتریان و کارفرمایان ارائه می‌شود.
  • تنوع کیفیت مصالح موجود در بازار موجب اختلاف قیمت آن‌ها می‌شود.
  • در بعضی کارها با متراژ پایین، دیگه قیمت نهایی، متری حساب نمیشه و به صورت توافقی (چکی) پرداخت میشه.

در صورتی که درزگیری به عهده کناف‌کار باشه، باید در قیمتی که ارائه می‌کنه در نظر بگیره. دقت کردین وقتی یک جنسی رو کلی میخرین ارزون‌تر میفته برامون؟! بسته به اینکه کار انبوه‌سازی و مثلاً ساخت برج هست یا تک واحدی قیمت متفاوته. برای کارهای دکوراتیو و طرح‌دار با توجه اینکه حجم کار و طرح متفاوت هست، نمیشه متراژ خاصی در نظر گرفت.

نظرات

در مواردی که فاصله سقف اصلی و سقف کاذب بیش از ۱/۵ متر باشد نیاز به جوشکاری و قوطی کشی هست. از نظر مقاومتی چون پانل های کناف با سازه های فولادی به سقف اصلی متصل میشوند هم دارای استحکام بیشتری هستند و هم از نظر وزنی بسیار سبک تر از سقف رابیتس میباشد. بله، امکان خرید حضوری در فروشگاه یا فروش آنلاین پانل MR کناف و ارسال آن به سراسر کشور به آدرس شما مقدور است. ارسال کالا یا مصالح با باربری به محل پروژه در اسرع وقت و با حداقل هزینه صورت میگیرد.

لیست قیمت کناف محصولات، اجرا، دستمزد کناف بیتا عمران شرق نمایندگی کناف زاهدان-کناف آوگون

به همین علت کناف ساختمان یک انتخابخوب برای ایجاد طراحی نور لایت است که سقف رویایی را پدید بیاورد. دیوار جداکننده کناف، امروزه برای جداسازی دیوارها در مکان های مختلف به کار گرفته می شوند که با نام درای وال نیز شناخته می شود. این دیوارها بیشتر برای فضای داخلی منزل، قسمت دیگر ساختمان ها و یا دیوارهایی که باربر نیستند کاربرد دارند. در حقیقت دیوار کناف به مثابه یک بوم سفید عمل می کند و این اجازه را به طراحان خود می دهد تا خلاقیت و هنر خود را در حین پیاده سازی و اجرای آن به کار گیرند. سقف کاذب انواع مختلفی دارد که یکی از انواع آن استفاده از صفحات از پیش ساخته شده کناف است. دیوار خشک کناف یا درای وال چیست؟ امروزه به دلیل اینکه سقف کناف بسیار از مزیت های ویژه ای برخوردار می باشد مورد استفاده قرار میگیرد.