قیمت گوشی شیائومی ردمی k50 گیمینگ Xiaomi Redmi k50 gaming

در ترکیب با ISP، می‌توانید جزئیات زیادی را در نمونه‌ها مشاهده کنید حتی زمانی که محیط بسیار تاریک گوشی k50 است. در بیشتر موارد عملکرد بسیار بهتری نسبت به Redmi Note 11 Pro China دارد که 108 مگاپیکسل نیز هست، به خصوص از نظر محدوده دینامیکی. اما مانند سایر گوشی‌های Redmi، نوردهی کمی کمتر از سایر برندها خواهد بود.

  • از سوی دیگر، فیلم‌برداری دوربین سلفی حداکثر با کیفیت 1080P امکان‌پذیر است.
  • این لوگو معانی مخفی دیگری نیز دارد که از جمله آن می‌توان ماموریت غیر ممکن را نام برد که به چالش هایی که این شرکت در حال دست و پنجه نرم کردن با آنهاست، اشاره دارد.
  • گوشی شیائومی ردمی K50 گیمینگ در حال حاضر تو بازه قیمتی 14 تا 18 میلیون قرار داره و از گوشی های گیمینگ خوش قیمت موجود در بازار به حساب میاد.
  • در واقع باید گفت این گوشی ترکیبی از تمامی فاکتور‌های یک گوشی پرچمدارست که طبق سلیقه‌ی گیمرها ساخته شده و حتی قیمت گوشی ردمی k50 گیمینگ شیائومی نیز مناسب است.
بدون شک یکی از باارزش‌ترین گوشی‌های فعلی در بازار ردمی k50 گیمینگ است. در واقع باید گفت این گوشی ترکیبی از تمامی فاکتور‌های یک گوشی پرچمدارست که طبق سلیقه‌ی گیمرها ساخته شده و حتی قیمت گوشی ردمی k50 گیمینگ شیائومی نیز مناسب است. این پردازنده طبق جدیدترین معماری پردازنده‌های اسمارت فون‌ها یعنی لیتوگرافی 4 نانومتری تولید شده است تا کمترین میزان تولید گرما در زمان پردازش‌های سنگین داشته باشد.

قیمت redmi k50 gaming

اصولاً طراحی ردمی k50 گیمینگ ارگونومی بوده و به گونه‌ایست که پس از ساعت‌ها بازی کردن نیز احساس خستگی نخواهید کرد. در بالا و پایین این گوشی نیز 4 عدد اسپیکر از JBL قرار گرفته‌ تا صدایی با کیفیت بسیار بالا را در اختیار کاربران قرار دهند. گوشی ردمی K50 گیمینگ نور محیطی دوربین و طراحی رعد و برق را برای فلاش از نسخه K40 گیمینگ به ارث برده است.

گوشی موبایل شیائومی پوکو اف 4 با 8 گیگابایت حافظه رم – 5جی – 256 گیگابایت – دو سیم کارت

محصولات گیمینگ قبلی ردمی از پردازنده‌های MediaTek بهره می‌بردند اما Redmi K50 Gaming با جدیدترین تراشه کوالکام عرضه می‌شود. پردازنده پرچمدار Snapdragon 8 Gen 1 با ۸ یا ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی جفت شده است. متأسفانه جزئیات زیادی از این گوشی در‌دسترس نیست، به‌جز اینکه در پنل پشتی به دوربین سه‌گانه متشکل از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی ISOCELL GW3 سامسونگ مجهز خواهد بود. براساس شماره‌مدل، این گوشی هوشمند قرار است آوریل ۲۰۲۲ (فروردین و اردیبشهت ۱۴۰۱) رسما رونمایی شود.

بنابر این دو نکته و نکات دیگری که از حوزه بحث ما فراتر است، دلایلی کاملا عینی و منطقی وجود دارد که عامل کاهش هزینه‌های تمام شده محصولات شیائومی می‌باشد. شاید در نگاه اول، واژه‌ی Mi در لوگو تنها یک واژه‌ی ساده به نظر برسد اما اگر آن را 180 درجه بچرخانیم، شبیه یک کلمه‌ی چینی می‌شود که به معنی قلب است. همچنین شیائومی، اظهار داشته است که کلمه‎‌ی Mi مخفف Mobile Internet می‌باشد.

باتری و شارژ

این شرکت محصولات منحصر به فرد دیگری نظیر هدفون‌های ورزشی و محصولات در ارتباط با ورزش و یا دستگاه‌های پوشیدنی را تولید می‌کند. اخبار جدید حاکی از آن است که به تازگی بیشتر از هزار فروشگاه در کشور چین افتتاح شده است که با احتساب فروشگاه‌های گذشته، تعداد آن‌ها به بیش از دو هزار فروشگاه رسیده است. شیائومی با قدرت بیش از پیش، در تلاش برای گسترش این فروشگاه‌ها در گوشه گوشه‌ی جهان است. فروشگاه‌های Mi دارای محصولات متنوعی هستند و امکان متفاوت بودن محصولات هر فروشگاه با دیگری، بر حسب اولویت فروش و بازار آن در هر شهر یا استان وجود دارد. شیائومی در مارس 2010 به عنوان شرکتی دارای تخصص در توسعه و عرضه محصولات الکترونیکی و سخت افزارهای هوشمند، در پکن تاسیس شد.

برای صرفه‌جویی در مصرف باتری، شاهد نرخ تازه‌سازی متغیر بین ۶۰ هرتز و ۱۲۰ هرتز هستیم. انتظار می‌رود این گوشی با نام‌های ردمی K50 گیمینگ یا ردمی K50 گیمینگ پرو در چین و پوکو F4 GT رسما وارد سایر بازارها شود. گفته می‌شود که این گوشی هوشمند از تراشه‌ی دایمنسیتی ۹۰۰۰ مدیاتک قدرت خواهد گرفت.

قیمت گوشی شیائومی ردمی k50 گیمینگ Xiaomi Redmi k50 gaming