صرافی کوکوین برای ایرانیان ️ معرفی، آموزش، ثبت نام

اما همواره به یاد داشته باشید ریسک فعالیت و معامله در صرافی های ارز دیجیتال کم نیست. صرافی کوکوین بخش های متنوع و فراوانی دارد اما بررسی و اموزش تک تک قسمت ها در یک مقاله امکان پذیر نیست. و در این مقاله تلاش کردیم نکات مورد نیاز برای ثبت نام در این صرافی را به زبانی ساده اموزش دهیم. پس از وارد کردن کد در کارد مخصوص، پسورد خود را انتخاب کنید و توجه داشته باشید که رمز عبور باید شامل اعداد و حروف بزرگ و کوچک انگلیسی باشد، سپس روی گزینه SIGN UP کلیک نمایید. از طریق آموزش صرافی kucoin تنها با چند مرحله ساده اما مهم می‌توانید امنیت حساب کاربری خود را بالا برده و با خیال راحت وارد معامله شوید.

اگر پیام Successful روی صفحه ظاهر شد، کارمان در صرافی کوکوین به پایان رسیده است. اما برای این که چک کنیم انتقال در چه وضعیتی قرار دارد، روی گزینه‌ی Deposit And Withdrawal History کلیک کرده، سپس گزینه‌ی Withdrawal History را انتخاب کنید تا از وضعیت انتقال خود با خبر شوید. در صفحه جدید دو گزینه برای ثبت نام دارید؛ یکی از طریق ایمیل و دیگری با یک شماره تماس معتبر.

چگونگی برداشت کردن در صرافی kuCoin

حالا برای این که موجودی حساب فیوچرز در صرافی کوکوین را چک کنید، از منوی بالا گزینه‌ی Derivatives را انتخاب کرده و روی Futures Pro کلیک کنید. مراحل برای انتقال وجه به صرافی کوکوین مقداری طولانی است اما اگر به ترتیب مراحل زیر را انجام دهید، به سادگی می‌توانید به حساب خود در کوکوین پول پول واریز کنید. برای فعال شدن این قابلیت در گزینه‌ی Email Safety Phrase واژه‌ای انتخاب کرده و در کادری که در صفحه‌ی زیر مشاهده می‌کنید، وارد نمایید. اگر کاربرانی مراحل تایید شناسه و هویت خود را کامل نکرده باشند، جهت به کار گرفتن اهرم دارای محدودیت هایی خواهند بود. کاربرانی که مراحل تایید حساب را به صورت کامل انجام داده باشند قادرند تا صد برابر سرمایه ای که برای معاملات فیوچرز کنار گذاشته اند به انجام معامله بپردازند. می توانید وجه مورد نظر خود را از حساب اصلی خود در صرافی کوکوین به حساب فیوچرز خود منتقل نمایید.

اگر در ثبتنام بایننس مشکل دارید، میتوانید با ثبت نام در صرافی Kucoin همچنان به خرید و فروش ارزهای دیجیتال بپردازید. کوکوین می‌تواند بهترین جایگزین بایننس برای کاربران ایرانی باشد. چراکه این صرافی بدون احراز هویت هم امکان معامله برای کاربران را فراهم کرده است.

صرافی کوکوین برای ایرانیان ️ معرفی، آموزش، ثبت نام

در این ویدیو آموزشی این بخش را بصورت کامل می توانید مشاهده کنید. کاربران ایرانی می توانند از سایت های خارجی که در حال حاضر اقدام به مسدود کردن آی پی های ایرانی نکرده اند، برای خرید و فروش رمز ارزها اقدام کنند. همچنین، روش دیگری برای استفاده از این بازار سرمایه گذاری وجود دارد.

به همین خاطر بیشتر ایرانیان از سمت بایننس به سمت کوکوین کوچ ثبت نام در صرافی کوکوین کرده‌اند. امکان انجام معاملات فیوچرز و اسپات در کوکوین نیز بدون احراز هویت انجام می‌شود. به این صورت، ایرانی‌ها می‌توانند بدون معرفی خود در سایت صرافی کوکوین به فعالیت بپردازند.

برای آشنایی با این صرافی به معرفی کوتاه آن می‌پردازیم. صرافی کوکوین به دلیل حجم کاربران و معاملات روزانه به یکی از صرافی‌های مطمئن در جهان تبدیل شده است. با محدودیت‌های جدید‌ صرافی بایننسبسیاری از کاربران به دنبال یک جایگزین مناسب هستند. طبق نظر تریدرهای باسابقه و کارشناسان، صرافی کوکوین به عنوان یکی از بهترین جایگزین‌ها برای صرافی‌ بایننس شناخته می‌شود.

نحوه انتقال تتر به حساب صرافی کوکوین (deposit در کوکوین)

جهت جلوگیری از حمله هکرها لازم است گذرواژه قوی انتخاب نمود. پس از وارد کردن ایمیل روی دکمه Send Code فشار می دهیم که کدی به ایمیل ارسال می شود. مورد دیگر تغییر تایم فریم کندل ها می باشد که در تصویر زیر مشخص کرده ایم، روی هر کدام از تایم ها کلیک نمایید کندل ها به همان تایم تنظیم می شوند÷. 5- در OKx جفت ارزهای محبوب BTC/USDT و ETH/USDT ارائه می‌شوند.

برای معاملات فیوچرز در کوکوین وارد حساب خود شده و در همان صفحه اصلی روی منوی Futures کلیک کنید. صفحه اصلی صرافی کوکویندر صفحه باز شده ایمیل و پسورد خود را که هنگام ثبت نام مشخص کرده اید وارد کنید . ✅برای جمع بندی این کلی این صرافی میتونیم بگیم امنیت بالای صرافی برای کاربران ایرانی برای کار در قسمت اسپات و خرید ارز برای هولد کردن.