دریچه فن کویل نمونه کار دریچه بازدید فن کوئل ارسال رایگان

برای دستگاههای فن کویلی که نیاز به مکش هوای برگشت از طریق درب دریچه بازدید فن کویل دارند عموما از این نوع دریچه بازدید استفاده می‌نمایند. تمامی مراحل خم کاری و شیارزنی و هر کاری که به صورت پِرسی یا صربه ای باید روی درب یا فریم دریچه بازدید فن کویل انجام گیرد، باید قبل از عملیات رنگ صورت گیرد. پس از انجام عملیات رنگ و خارج کردنِ دریچه بازدید از کوره رنگ برای انتقال صحیح و بدون خطرِ دریچه بازدید از کارگاه رنگ تا محل پروژه از کاور مشمایی ضخیم و ضدضربه برای پوشاندن سطوح دریچه بازدید فن کویل شیاردار لولایی بهره گرفته می‌گردد. جنس درب این دریچه بازدید از ورق آلومینیومی با ضخامت یک میل خرید دریچه بازدید و بالاتر می‌باشد. همانطور که از نام این دریچه بازدید پیداست اولا از جنس آلومینیوم ت.لید گردیده و ثانیاً جهت بازدید دستگاه فن کویل به کار می رود.ساختار این دریچه بازدید از دو جزء فریم و درب که به صورت کاملا جداشونده بازوبست می‌گردد تشکیل شده. لذا برای ساخت آن باید ابتدا مراحل طراحی و ساخت فریم این دریچه بازدید انجام گیرد.

جهت نصب دریچه بازدید از روش پیچ و رولپلاک استفاده می گردد.ضخامت ورق آهنیِ دریچه بازدید معمولا از ورق به ضخامت یک میلیمتراست. دریچه بازدید آهنی را هم می‌توان به صورت پیچ ازرو و هم می‌توان به صورت پیچ مخفی در محل مورد نظر نصب کرد. در فضاهایی که دریچه های دمشِ هوا به صورت اسلوت طراحی و اجرا شده، برای هماهنگی بیشتر جهتِ تناسبِ نمایِ دریچه بازدید فنکویل و نمای دریچه های دمشِ هوا، از دریچه بازدید فنکویل خطی با طرح اسلوت استفاده می‌گردد، که این دریچه بازدید فنکویل ،به وسیلهه‌ی ورودیهای دریچه اسلوت که بر روی ان نصب شده وظیفه‌ی مکشِ هوا را به درونِ محفظه‌ی فنکویل به عهده می گیرد. دریچه بازدید فنکویل خطی با طرح اسلوت را می‌توان به دوصورتِ وزنه ای و لولایی طراحی و تولید کرد.

دریچه بازدید زیر فن کویل مشبک

لازم به ذکر می‌باشد انواع دریچه بازدید پلاستیکی در ابعاد استاندارد(۱۵×۱۵ و ۲۰×۲۰ و ۲۵×۲۵ و ۳۰×۳۰ و همچنین ۳۰×۲۰) تولید و عرضه می‌شود. از جمله مزایای استفاده از دریچه بازدید پلاستیکی می‌توان به وزن سبکِ آن اشاره کرد، این خصوصیت باعث می‌گردد که در جاهایی مثل سقف ها یا سقف های کاذب که دریچه بازدید باید در سقف نصب گردد، امکانِ خطر یا افتادنِ دریچه بازدید به حداقل برسد. دومین ویژگیِ استفاده از دریچه بازدید پلاستیکی، قیمت مناسب و مقرون به صرفه آن است.به طوریکه قیمت دریچه بازدید پلاستیکی در مقایسه با دریچه بازدید آلومینیومی و دریچه بازدید چوبی، به طور چشمگیری کم می‌شود، که این کاهش قیمت حتی به پنجاه درصد هم می رسد.

در واقع دریچه زیر فن کویل وظیفه تامین هوای برگشتی بیشتر برای دستگاه اصلی را تامین کرده و در زمان نیاز امکان دسترسی به تعمیرکاران جهت سرویس دوره‌ای، تعمیر و نگهداری تجهیزات اصلی را خواهد داد. گروه صنعتی تهویه کلوانی در آخرین مرحله از ساخت تمام دریچه ها و دمپر های ساخته شده را با پوشش مناسبی تحویل کارفرما و مشتریان می‌دهد. منظور از پوشش، رنگی است که برای دریچه ها و دمپر ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

نگاهی کوتاه به انواع و کاربرد انواع دریچه های بازدید

روندِ تولید دریچه بازدید فنکویل چوبی ام دی اف به این ترتیب است که ابتدا طرح و مدلِ دریچه بازدید فنکویل چوبی (ام دی اف) به وسیله نرم افزارهای دیجیتالی طراحی و سپس قطعاتِ ام دی اف به وسیله دستگاه “سی ان سی” بر اساسِ طرحِ اولیه شکل داده می‌گردد و پس از مونتاژ، دریچه ،به وسیله رنگِ پی وی سیِ ضدآب پوشانده می‌گردد. تنوعِ رنگ و مدل و ماهیتِ چوبیِ این نوع دریچه، باعث شده کارفرمایان و مهندسین ناظر اقبالِ ویژه ای نسبت به کاربرد این نوع دریچه نشان دهند. این دریچه ها را می توان در انواع مدل های چفتی ( کابینتی ) ، بند انگشتی و با قفل زیمنسی و از جنس آلومینیوم با رنگ کوره ای، طراحی و تولید کرد. بیشترین کاربرد دریچه بازدید تاسیسات در قسمت تأسیسات مکانیکی و الکتریکی ساختمان می باشد. برای مثال ایجاد دسترسی در بخش تأسیسات مکانیکی شامل ایجاد کلیه دسترسی ها برای تمیز کردن فاضلاب، رایزرهای فاضلاب ، شیر فلکه ها، تجهیزات نصب شده جهت کنترل فن کوئل ها یا داکت فن کوئل ها. اولین مرحله بعد از اندازه گیری ، برش پروفیل دریچه بازدید آلومینیومی می باشد .

  • لازم است تا دریچه بازدید به راحتی نصب شود و نیاز به وقت و هزینه زیادی برای آماده‌سازی محل نباشد.
  • در فسخ قرار داد لازم نیست که هر دو طرف رضایت داشته باشند زیرا چنانچه شرایط فسخ برای یکی از طرفین صدق نماید، وی می تواند به راحتی به مراجع قانونی رجوع نموده و حق خود را دریافت نماید.
  • مهره ماسوره پنج لایه مهره ماسوره پنج لایه با اتصال به لوله پنج لایه از یک سو و اتصال به وسیله مهره قابل چرخش از سوی دیگر میتواند در محلی که امکان جلو و عقب بردن لوله نیست قطعه ای را در مسیر لوله قابل تعویض کند.

لذا به‌ منظور ارتقا بخشی به صفحه اینستاگرام خود به خرید پنل‌هایی روی بیاورید که کاملاً ایمن بوده و مطمئن و معتبرند. در این‌ صورت نیازی به پرداخت هزینه‌های بسیار بالای تبلیغاتی نیز نخواهید داشت. از سوی دیگر استفاده از چنین خدماتی به شما کمک می‌کند تا تبلیغات محصولات و خدمات خود را به شکلی مؤثرتر و هدفمندتر انجام داده و به کارایی بسیار بالایی دست پیدا کنید. اما افرادی که قصد دارند در آینده سهام خود را به فروش برسانند می‌بایست با ورود به سایتروش آزادسازی سهام خود را انتخاب کنند. لازم به ذکر است که پیش از این دارندگان سهام‌عدالت در سه مرحله سود سهام خود را دریافت کرده‌اند.

سطحِ بدنه‌ی دریچه بازدید فن کویل ساده نیز به وسیله رنگ کوره‌ای در رنگهای متنوع قابل پوشش است.دریچه بازدید فن کویل را می‌توان هم به صورت پیچ از رو، و هم به صورت پیچ از داخل(به صورت مخفی) در محل موردنظر نصب کرد. در ادامه این مطلب ضمن معرفی شرکت ساخت دریچه بازدید چوبی با طراحی متفاوت به بیان موارد استفاده و قابلیت آن اشاره کرد. اگر متوجه یخ زدگی در واحد خود شدید، فوراً برای جلوگیری از آسیب دائمی با نمایندگی یا مرکز خدمات مشتری تماس بگیرید. اگر شما در بخش های شمالی و جنوبی کشور و مناطق مرطوب و شرجی زندگی و کار می کنید، بهتر است از دریچه کولر پلاستیکی استفاده کنید زیرا این دریچه ها در برابر فرسایش و خوردگی مقاوم هستند و جریان هوای خنک کولر را بهتر و بیشتر پخش می کند. در این بخش از مقاله آشنایی به سوالات احتمالی شما در رابطه با دریچه بازدید و کانال کشی داکت اسپلیت پاسخ خواهیم داد.

دریچه بازدید 60*60 با پانل 12.5 MR کناف (کی پلاس پارس)

از لحاظ ساختاری تفاوت چندانی با یکدیگر نداشته و در صورت صلاح‌دید شخص نصاب و هارمونی عملکرد امکان استفاده از دریچه بازدید فن کویل برای دریچه داکت اسپلیت وجود دارد. گروه صنعتی کلوانی توانسته با بکارگیری از بروز ترین دستگاه های موجود در بازار و همچنین با استفاده از مواد اولیه با کیفیت مرغوبی که در بازار موجود می‌باشد بهترین دریچه بازدید داکت اسپلیت را در بازار تولید کند. دریچه بازدید داکت اسپلیت را می‌توان با انواع ورق ها ساخت و مراحل ساخت آن را به سرانجام رساند. معمولا دریچه بازدید داکت اسپلیت را با ورقه آلومینیوم سفارش می‌دهد و شما میتوانید با توجه به نیازتان دریچه بازدید داکت اسپلیت با ورق مورد نظر و دلخواه خود ثبت سفارش کنید.

دریچه فن کویل نمونه کار دریچه بازدید فن کوئل ارسال رایگان