دریچه داکت اسپلیت فروش تلفنی،خضوری و آنلاین دریچه داکت اسپلیت در تهویه مارکت

پس از مشخص شدنِ ابعادِ درب دریچه بازدید داکت اسپلیت از یک ورق الومینیوم برای ساخت این درب استفاده میکنیم.ضخامت این درب در سایزهای متوسط به پایین یک میلیمتر و در ابعاد بالاتر از ضخامت های بیشتر استفاده می گردد. برای تعبیه این کانال فلکسیبل در لاین و کانال کشی داکت اسپلیت در معابر و نقاط مدنظر،از ساپورت های استاندارد استفاده می گردد تا احتمال پارگی یا دررفتگیِ کانال فلکسیبل در سیستم کانال کشی داکت اسپلیت،به صفر برسد.اگر به جای دریچه گرد در دهانه های انشعاب هوا در کانال کشی داکت اسپلیت،از دریچه گرد استفاده نگردد،استفاده از پلنیوم باکسِ چهارگوش در پشت دریچه چهارگوش در کانال کشی داکت اسپلیت الزامی است.انعطاف و وزن بسیار مناسبِ این نوع از کانال کشی داکت اسپلیت اجرا و نصب آن را به راحت ترین وضع امکانپذیر می نماید. در مورد قسمت دهش هوای دریچه داکت اسپلیت نیز می توان انواع مختلفی از جمله دمپردار و بدون دمپر از این محصول را تولید و مورد کاربرد قرار داد.دریچه داکت اسپلیت هوارسان نیز از جنس های مختلف از جمله فلزی،چوبی و پلاستیکی قابل تولید می باشد.با توجه به ابعاد دهانه های دستگاه داکت اسپلیت این نوع دریچه داکت اسپلیت را می توان در ابعاد و سایزهای دلخواه تولید نمود. هدف اصلی این کانال‌ها انتقال و توزیع مناسب جریان هوای سرد یا گرم به محیط موردنظر می‌باشد. دریچه‌های هوا به چند دسته تقسیم می‌شوند؛ بطور مثال دریچه‌های رفت برای دمش هوا به محیط و دریچه‌های برگشت برای مکش هوا به سمت دستگاه نصب می‌گردند. دریچه‌های بازدید هم نوعی دیگر از دریچه‌ها هستند که به منظور ایجاد دسترسی برای نصب، بازدید و یا تعمیر و نگهداری دستگاه‌ها از آنها استفاده می‌کنند.

در محیط درب دریچه بازدید داکت اسپلیت ایجاد شده قبلی از رنگ کاری ایجاد می گردد. در فضاهایی که از دریچه بازدید داکت اسپلیت خطی کله قندی استفاده میشود برای دمشِ هوا نیز از همین نوع دریچه خطی کله قندی استفاده می شود. در حالتی که درب دریچه بازدید داکت اسپلیت با گریل، بصورت لولایی ساخته میشود درب دریچه بازدید داکت اسپلیت با قفل های زیمنس که روی درب دریچه تعبیه میشود قابل باز و بسته شدن است.

دریچه داکت اسپلیت فروش تلفنی،خضوری و آنلاین دریچه داکت اسپلیت در تهویه مارکت رایج‌ترین نوع دریچه داکت اسپلیت از متریال فلزی آلومینیوم بوده و توانایی مقاوم بالا در برابر رطوبت، حرارت و سرما موجب به‌کارگیری زیاد آن توسط معماران ساختمانی شده است. قاب اصلی و درپوش داکت اسپلیت از متریال آلومینیوم بوده و جهت حفظ رنگ و هارمونی رنگی بیشتر دریچه بازدید با محیط داخلی از رنگ کوره‌ای استاتیک بهره خواهد برد. در واقع این دستگاه بعنوان دستگاه مولدِ هوای سرد و گرم جهت تهویه محیط های مورد کاربرد قرار می گیرد.امکان کاربرد داکت اسپلیت در محیط های مسکونی،تجاری،اداری و حتی صنعتی باعث شده تا علاوه بر اصل دستگاه، لوازم و متعلقاتی از قبیل لوازم جانبی تاسیسات و نیز دریچه های بازدید و دهش هوای داکت اسپلیت به طبعِ کاربرد این دستگاه در محیطهای ذکر شده نیز تولید و مورد کاربرد قرار گیرند. دریچه داکت اسپلیت پلاستیکی برای محیط هایی که میزان رطوبت بالایی دارند، گزینه بسیار مناسبی میباشد.این دریچه وزن مناسبی نسبت به نوع فلزی دارد و در تولید آن محدودیت هایی مانند اندازه و نوع دریچه ، وجود ندارد.از دیگر ویژگی های این دریچه میتوان به نصب آسان آن اشاره نمود.به راحتی میتوان این دریچه را به وسیله پیچ مخفی یا روش های عادی در محل خود نصب کرد.

دریچه بازدید داکت اسپلیت آلومینیومی با درب مشبک وزنه ای

از خصوصیات بارز درب وزنه‌ای دریچه بازدید داکت اسپلیت جداشدنِ کاملِ درب دریچه بازدید داکت اسپلیت در زمان بازدید و تعمیر دستگاه داکت اسپلیت است. فریمِ دریچه بازدید داکت اسپلیت یا به صورت پیچ ازرو یا به صورت پیچ مخفی در محل خود نصب می‌گردد. در واقع وقتی ما از واژه دریچه داکت اسپلیت استفاده می کنسم منظور ما دو محصول را تداعی می کند.اول دریچه بازدید داکت اسپلیت و دوم دریچه دهش هوای داکت اسپلیت که در جلوی قسمت دمنده دستگاه تعبیه می گردد.دریچه داکت اسپلیت بازدید از چند نوع متریال از جمله آلومینیوم،چوب،پلاستیک یا abs قابل تولید می باشد و ساختار اصلیِ آن نیز از یک فریم و یک درب تشکیل یافته است.فریم درب دریچه داکت اسپلیت بصورت ثابت می باشد اما درب دریچه داکت اسپلیت با دو حالت وزنه ای و لولایی امکان تولید و کاربرد دارد. با توجه به وزنه ای بودنِ درب دریچه داکت اسپلیت پس از ایجاد شیار در داخل و ایجاد لبه های اطراف درب دریچه داکت اسپلیت تقریبا مراحل اولیه ی ساخت دریچه داکت اسپلیت به پایان می رسد و نوبت به عملیات رنگ کاری بر سطح دریچه می رسد.

در حالتی که درب دریچه بازدید داکت اسپلیت با گریل، به صورت لولایی ساخته می‌گردد درب دریچه بازدید داکت اسپلیت با قفل های زیمنس که روی درب دریچه تعبیه می‌گردد قابل باز و بسته شدن می‌باشد. سطح دریچه بازدید داکت اسپلیت ساده گریل دار، به وسیله رنگ کوره‌ای در رنگهای متنوع از قبیل سفید، کرم، دریچه بازدید داکت اسپلیت قهوه‌ای، مشکی،طوسی و… قابل رنگ امیزی و ارایه است. ابتدا تمامیِ اضلاع بر اساس ابعاد برش داده می‌شوند و پس از گوشه زنی بوسیله‌ی کُرنرهای ورقیِ ضخیم توسط پِرس های مخصوص، ساختارِ چهار گوش می‌گیرند. پس از آماده شدنِ ساختار فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت نوبت به طراحی و ساخت دربِ وزنه‌ای دریچه بازدید داکت اسپلیت می‌رسد. ابعاد درب وزنه‌ای دریچه بازدید داکت اسپلیت بر مبنای ابعادِ داخلیِ فریم، طراحی و مونتاژ می‌شود.

فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت از پروفیل آلومینیومی تشکیل شده که در چهار ضلع به صورت یک مربع یا مستطیلِ گونیا ساخته می‌گردد.در واقع پس از برشِ اضلاع فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت گوشه های هریک از سرهای اضلاع را با زاویه ۴۵ درجه اصطلاحاً گوشه زنی می نماییم.پس از گوشه زنیِ اضلاع فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت، این اضلاع با وسایل خاصی به نام کُرنر که در پشت هر گوشه از فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت تعبیه می‌شوند باعث ساختاریابیِ چهارگوشِ فریم می‌شوند. پس از ساختِ چهارچوبه‌ی فریمِ دریچه بازدید داکت اسپلیت نوبت به ایجاد جای پیچ بر روی نما یا قسمت داخلیِ فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت می‌رسد. اگر بخواهیم فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت مشبک وزنه‌ای را به صورت پیچ ازرو در محل خود تعبیه نماییم باید جای پیچ ها را بر روی نمای بیرونی فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت تعبیه کرد.اگر هم مقرر باشد این دریچه بازدید داکت اسپلیت به صورت پیچ مخفی نصب گردد این جای پیچ ها بر روی دیواره‌ی داخلیِ فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت ایجاد می‌گردد. در مرحله‌ی بعد نوبت به طراحی و ساخت دربِ وزنه‌ای دریچه بازدید داکت اسپلیت می‌رسد. البته قابل ذکر می‌باشد از جمله نکاتی که در زمان ساخت درب دریچه بازدید داکت اسپلیت مشبک لولایی باید مدنظر قرار داد، ایجاد سوراخ جهت جای قفل یا قفل های زیمنسی است.این جای قفل ها به صورت پِرسی و با استفاده از دستگاههای مخصوص ایجاد می‌شود. پس از الحاق دربِ مرکبِ مشبکِ دریچه بازدید داکت اسپلیت به ساختار فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت نوبت به عملیات رنگ می‌رسد.

انواع دریچه بازدید داکت اسپلیت

از جمله نکات بارزِ دیگرِ این دریچه بازدید داکت اسپلیت این است که هیچ شیار،سوراخ و منفذی بر روی درب دریچه بازدید داکت اسپلیت آلومینیومی ساده ی وزنه ای نباید وجود داشته باشد. گروه صنعتی رجائی(کاردو) با 30سال سابقه درخشان تولید کننده انواع دریچه بازدید فن کویل. قیمت دریچه بازدید داکت اسپلیت به ابعاد آن ، نوع و جنس دریچه و همچنین قیمت به روز مواد اولیه بستگی دارد. از این رو برای اگاهی از قیمت انواع دریچه داکت اسپلیت از طریق شماره های ثبت شده در این سایت،با کارشناسان ما تماس بگیرید. در کلیه مکان‌هایی که در آنها از دستگاه‌های فن کوئل یا داکت اسپلیت استفاده می‌شود، دریچه بازدید نیاز است.

از دریچه بازدید داکت اسپلیت پلاستیکی بیشتر در شهرهای شمالی یا جنوبی که دارای رطوبت بالایی هستند و امکانِ استفاده از دریچه آلومینیومی یا چوبی نیست،استفاده می‌شود.یکی از دلایلی که از دریچه چوبی نیز برای بازدید فنکویل در این شهرها استفاده نمیگردد،احتمال نشت آب از لوله های تأسیسات فن کویل است که باعث طبله کردنِ بدنه‌ی دریچه بازدید داکت اسپلیت چوبی می‌شود. پس از آماده سازیِ فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت ،مرحله‌ی ساخت درب دریچه بازدید داکت اسپلیت می‌رسد. برای ساخت درب دریچه بازدید داکت اسپلیت باید به ابعاد داخلیِ ساختار فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت توجه نماییم. در واقع مبنای سایز درب دریچه بازدید داکت اسپلیت ،ابعاد داخلیِ فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت است.برای سهولت در بازوبستِ درب دریچه بازدید داکت اسپلیت آلومینیومی شیاردار وزنه‌ای باید به میزان یک تا دو میل از هرطرف از ابعاد داخلیِ فریم کسر نماییم و اقدام به ساخت درب نماییم.

محل سوراخِ این دریچه مشبک بر اساس نیاز سنجیِ دستگاه داکت اسپلیت که از قبل مدنطر است صورت می گیرد.پس از این کار دریچه مشبک نیز بر روی درب دریچه بازدید داکت اسپلیت جانمایی و نوبت به الصاق درب بر روی فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت می‌رسد. طریقه اتصال درب دریچه بازدید داکت اسپلیت به فریم نیز به وسیله‌ی لولای فلزی صورت می‌گیرد. در واقع لولا از یک سو به قسمت طولیِ داخلِ فریمِ دریچه بازدید داکت اسپلیت متصل و از سوی دیگر به‌ یکی از ابعاد طولیِ درب دریچه بازدید داکت اسپلیت متصل شده و باعث تکمیلِ ساختارِ کاملِ دریچه بازدید داکت اسپلیت می‌شود.

  • درب این نوع دریچه بازدید داکت اسپلیت به وسیله‌ی قفل های زیمنسی باز و بسته می‌گردد.به همین منظور در حین ساخت درب دریچه بازدید داکت اسپلیت گل سقفی باید جای قفل ها را بر روی نقاط ویژه ایجاد نماییم تا بعد از رنگ کاریِ دریچه بازدید داکت اسپلیت بتوان قفل ها را روی درب نصب کرد.
  • سعی کنید با توجه به مزایا و معایب دریچه بازدید داکت اسپلیت، جهت خرید این دستگاه اقدام کرده و انتخابی دقیق و درست داشته باشید.
  • از دریچه بازدید داکت اسپلیت خطی نیز جهت تعمیر و بازدید دستگاههایی که لزوماً باید هوای برگشت را از محیط زیرِ داکت اسپلیت دریافت نمایند استفاده می‌گردد.
  • دریچه های بازدید از جنس پلاستیکی دارای استهلاک بالا و عدم مقاومت و در برابر گرما و رطوبت و طول عمر بسیار پایین هستند به همین دلیل از محبوبیت پایینی برخوردارند.
  • قسمت اصلی و داخلیِ دریچه بازدید داکت اسپلیت معمولا از ورق آلومینیوم به ضخامت یک میل تولید می‌گردد، که این ضخامت با توجه به ابعادِ دریچه بازدید داکت اسپلیت قابل افزایش است.