خرید پیراهن هاوایی با بهترین قیمت فروشگاه پوشاک پنو

زمینه این پیراهن به رنگی مشکی بوده بدین ترتیب شما می توانید آن را با هر لباسی به راحتی ست کنید. برای پوشیدن این لباس توجه به سایز اهمیت زیادی دارد و باعث می شود تا لباس بهترین تن خور را داشته باشد. یقه برگردان این لباس قسمت گردن را به خوبی پوشش می دهد و توسط دکمه هم بسته می گردد. به عنوان نکته نهایی در خرید پیراهن مردانه دقت داشته باشید که اولین معیار برای انتخاب پیراهن مردانه، موقعیتی است که محصول در آن استفاده می شود؛ در نتیجه لازم است پیراهن را متناسب با مورد استفاده آن خریداری کنید. نکته دوم هنگام خرید پیراهن مردانه جنس آن است، در مورد پارچه، پیراهن های الیاف طبیعی مثل نخ پنبه، لینن و نخی حساسیت کمتری ایجاد می کنند و تا حدی از تعریق اضافی جلوگیری می کنند اما آسیب پذیر هستند و نگهداری بیشتری لازم دارند. در مقابل، پیراهن های پلی استر و الیاف مصنوعی دوام بیشتری در برابر رنگ رفتگی، چروک و وارفتگی دارند، اما ممکن است با تعریق زیاد شما را آزار دهند؛ بنابراین به عنوان دومین نکته مهم در خرید پیراهن مردانه جنس پارچه را معیار خرید قرار دهید.

کارهای استوک میاندوآب به صورت مستقیم توسط خود تیم وارد شده و به همین علت از کیفیت بالایی برخوردار هستند و مهمترین نکته هاوایی لباس قیمت‌های باورنکردنی دارند. البته هر کالایی اگر با کیفیت واقعی عرضه و خریداری شود بهترین لذت را به مشتریان منتقل می‌کند. به عبارت دیگر لباس هاوایی اگر اورجینال نباشد نتیجه عکس خواهد داشت، به صورتی که شما در گرمای تابستان ذوب می‌شوید. همانطور که عنوان کردیم کیفیت اورجینال و اصل این پیراهن با استفاده از بهترین و مرغوب ترین الیاف و پارچه در دوخت این پیراهنها به کار رفته است و از لحاظ دوام و زیبایی بسیار شیک و باکلاس می باشد. برای محیط کار و موقعیت های رسمی از رنگ های جامد، طرح های ساده استفاده کنید و در موقعیت های غیر رسمی می توانید انواع طرح و نقش ها را امتحان کنید.

پیراهن هاوایی چیست ؟

هیچ چیز تاثیرگذارتر از یک مرد اسپرت نیست که در خیابان با یک گرمکن و پیراهن همسان قدم می زند. این ست را با چند کفش تنیس جدید و یک ساعت معمولی ست کنید و برای هر زمانی از روز آماده خواهید بود. این پیراهن مردانه شیک شما را از دردسر کراوات و پاپیون دور نگه می دارد. این نوع پیراهن ها را می توان با شلوارهای چروک شده برای ظاهری حرفه ای پوشید. چه جشن نامزدی و چه نامزدی خاص شما، پیراهن ماندارین انتخاب خوبی خواهد بود.

خرید پیراهن هاوایی با بهترین قیمت فروشگاه پوشاک پنو

ما در اطلس کالکشن سعی کردیم بهترین و با کیفیت ترین لباس های مردانه را برای شما فراهم کنیم تا بتوانید از هر جای ایران که هستید با خیال راحت به صورت آنلاین خرید خود را انجام داده و در سریع ترین زمان درب منزل خریدتان را دریافت کنید. تمامی خدمات و محصولات این سایت، حسب مورد دارای مجوز‌‌‌‌های لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌‌‌‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است. لباس‌های باکیفیت و با ماندگاری بالا باید طوری طراحی شوند که درزها را اگر بکشیم دوخت لباس آسیب نبیند. اگر در پیراهن‌های نام‌برده‌شده از پلاستیک استفاده کنند، بدون‌شک گرمای تابستان در این لباس‌ها تحمل ناپذیر خواهد بود، پس لباس اورجینال هاوایی بخرید.

پیراهن آستین کوتاه مردانه سی اند ای مدل هاوایی C4

پیراهن هاوایی مردانه از پارچه های تمام نخی دوخته می شود به علت رنگ پذیری بسیار بالای پارچه نخی تنوع رنگ و طرح بی نظیری نسبت به سایر مدل های پیراهن مردانه دارد. به طور کلی اما لباس ساحلی مردانه مناسب استفاده در مسافرت، طبیعت گردی، استفاده در سواحل و یا دورهمی های دوستانه است. پیراهن جین یا پیراهن مردانه لی نیز از آن مدل هایی است که با مد شدن استایل های کژوال و ساده جای خود را در استایل آقایان باز کرده است.

پیراهن سنتی مردانه معمولا به نمونه هایی گفته می شود که یقه برگردان ندارند و گاهی می توانند به صورت جلو بسته نیز مورد استفاده قرار بگیرند. این مدل پیراهن مردانه بیشتر از پارچه های تک رنگ با جنس لینن و الیاف طبیعی دوخته می شود و به جای دکمه های معمولی از دکمه های گره ای تا روی سینه استفاده می شود. پیراهن های سنتی مردانه را می توانید با شلوار راسته لینن، پارچه ای یا کتان های نازک ست کنید. برای پوشیدن این مدل توصیه می کنم از ست کردن آن با تیشرت های ساده غافل نشوید. ترکیب پیراهن روی تیشرت به همراه شلوار جین و کتانی اسپرت مردانه می تواند استایل همیشگی شما در تابستان و بهار باشد. ضمن اینکه برای تنوع بخشیدن به این استایل می توانید از رنگ های مختلف تیشرت، همرنگ با طرح های پیراهنتان استفاده کنید و به سادگی ظاهر استایل خود را جانی تازه ببخشید.

راهنمای خرید

یک پیراهن سفید و شلوار جین آبی یک ظاهر کلاسیک است که نمی توانید با آن اشتباه کنید. برای یک گردهمایی نیمه رسمی، پیراهن را با یک شلوار چینی یا شلوار جین همسان بپوشید و آماده هستید. فضای کار در حال تغییر است زیرا شرکت ها به مردان اجازه می دهند در محل کار لباس های نیمه رسمی و غیر رسمی بپوشند. این موضوع تمرکز تولیدکنندگان را تغییر داده است زیرا آنها نیز تولید را از لباس رسمی به لباس های روزمره تغییر می دهند. امروزه لباس به عنوان نمادی از وضعیت شناخته می شود و همچنین یک بیانیه مد است، بنابراین به کیفیت پارچه ها، برش ها و طرح ها اهمیت داده می شود. تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت فروشگاه اینترنتی پوشاک مات سنتر می باشد.