خرید انواع پرده پانچی مناسب اتاق کودک، اتاق خواب، پذیرایی، حمام و دستشویی بهترین قیمت بادروز

این نوع از پرده پانچ، محبوب ترین و پرطرفدارترین مدل پرده‌پانچ است. پرده‌پانچ چاپی به شما این امکان را می دهد تا هر طرح و شکل دلخواهی را بر روی پرده خود با کیفیت بالا چاپ کنید. باز بودن دست خریداران در انتخاب طرح و خرید پرده پانچ چاپی موجب شده تا این مدل از پرده‌های پانچ از محبوبیت زیادی برخوردار باشند.

قبل از اینکه به سراغ پرده پانچ طرح دار برویم، ابتدا می خواهیم به مزایای پرده پانچ بپردازیم تا شما بدانید چرا این مدل آنقدر در جهان محبوب شده است. سروین دکور به عنوان یکی از قدیمی‌ترین فروشگاه های اینترنتی با بیش از یک دهه تجربه در زمینه فروش انواع پرده های مدرن، موفق شده تا به اولین و تنها فروشگاه اختصاصی پرده های مدرن در ایران تبدیل شود. به محض ورود به سایت سروین دکور با دنیایی از پوشش های پنجره رو به رو می‌شوید! هر مدلی که نیاز دارید و به ذهن شما خطور می‌کند در اینجا پیدا خواهید کرد.

  • به همین دلیل متخصصین دکوراسیون داخلی پرده طرح نستعلیق پانچ را برای فضاهای مینیمال و مدرن یا فضای سنتی خانه‌های لوکس ایرانی مناسب می‌دانند.
  • شاید دلیل این محبوبیت را بتوان تنوع در طرح، رنگ و مدل آن دانست که به راحتی می‌توان آن را با چیدمان‌های مختلف دکوراسیون داخلی هماهنگ کرد.
  • مدل های متنوع و بسیار زیاد از گل ها، باعث شده است تا حتی افراد سخت پسند هم از این ‌پرده ها در فضای خانه خود استفاده نمایند.
  • زمانی که می‌خواهید اندازه مورد نیاز برای پارچه پرده‌ای را محاسبه کنید حتما به جای طول پنجره، فاصله سقف تا زمین را اندازه بگیرید.
  • خرید پرده پانچی چاپی به دو صورت اینترنتی و حضوری امکان پذیر است.

اما برای پذیرایی بهتر است جنس پرده پانچ از جنس های سنگین تر که خود را می اندازند مثل کتان های سنگین و مخمل (ساده و طرح دار ) انتخاب شود تا شیک تر و موجه تر و با ابهت تر به نظر برسد . زمانی که می‌خواهید اندازه مورد نیاز برای پارچه پرده‌ای را محاسبه کنید حتما به جای طول پنجره، فاصله سقف تا زمین را اندازه بگیرید. در واقع بهترین اندازه برای پرده‌های پانچ 10 سانتی‌متر بالای پنجره و مماس با کف زمین خواهد بود. حتی اگر پنجره شما قدی و بلند نیست، پرده‌ی پانچ آن را به صورت بلند سفارش دهید تا فضای خانه دلباز و شیک به نظر برسد. بلندی قد به پرده شکل پانچ ابهت و صلابت خاصی می‌دهد که علاوه بر زیبایی باعث شکیل‌تر شدن اتاق پذیرایی منزلتان می‌شود. شما می‌توانید مانند پرده‌ چاپی هر طرح و تصویری که مدنظرتان است را برای چاپ روی این نوع از پرده سفارش بدهید.

پرده طرح گلدار پانچ

برای خرید اینترنتی کافی است محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده و به صورت آنلاین سفارش دهیدو با استفاده از یکی از درگاه‌های بانکی پرداخت نمایید. امکان خرید مدل های مختلف پرده و دیگر محصولات چاپ دی به صورت حضوری و غیرحضوری وجود دارد. به شما این اطمینان را می‌دهیم که اینجا می‌توانید با قیمت ارزان و کیفیت عالی خرید کنید. پرده پانچی چاپی و تور به عنوان پرده پشت یا والان مدل جدید این نوع پرده است که زیبایی آن را بیشتر کرده است.

نقش پرده مدرن پانچی در دکوراسیون داخلی

شاید این سوال را از خود بپرسید که چه تفاوتی میان دوخت قدیمی و دوخت جدید وجود دارد؟ در دوخت قدیمی به دلیل سوراخ بودن نوار پرده ها نمیشد فاصله و تعداد چین ها را به صورت دلخواه تعیین کرد. در دوخت قدیمی از هر حلقه ای نمیشد جهت پانچ استفاده کرد ولی در دوخت جدید متناسب با سلیقه مشتری میتوان از متریال و رنگ دلخواه استفاده کرد. پرده پانچ چاپی نیز مراجعه کنید تا با مدل های سایت سبک مدرن آشنا شوید. پرده پانچ ساده وطرح دار، نصب فوق العاده آسانی دارد، به طوری که پس از نصب میله، به راحتی می توان حلقه های آن را از داخل میله رد کرد. پرده‌های مدل پانچ همچون سایر مدل‌ها پس از مدتی کثیف شده و نیاز به شستشو دارند. پرده عموما به دلیل نزدیکی با پنجره گرد و خاک زیادی در خود جای می‌دهد.

قطعا همه ما پرده های کلاسیک و سلنتطی بسیار زیادی مشاهده کرده ایم. این پرده ها یا خیلی سنگین هستند یا نحوه نصب آن ها، سخت و دشوار است. موضوعی که امروزه باعث شده تا افراد پرده پانچ کلاسیک را برگزینند، در مرحله اول تنوع بالا و در مرحله دوم نصب راحت او است. معمولاً در اتاق خواب داشتن حریم خصوصی و فضایی شخصی بسیار مهم می باشد که پرده پانچی با پوشانندگی کامل و طراحی انواع مدل ها می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد . بهتر است برای انتخاب پرده اتاق خواب از فضا و رنگ بندی متناسب با وسایل استفاده کرده و در صورت دلخواه فضای آن را با نقاط دیگر و پذیرایی متفاوت در ویستا پرده نظر بگیرید . پرده پانچی به دلیل تنوع بالا در طرح و رنگ و به ویژه قابلیت چاپ انواع تصویر می ‌توانند در انواع مکان ها و دکور ها استفاده شوند .

کاغذ دیواری طرح برگ و چوب M12013610

خرید انواع پرده پانچی مناسب اتاق کودک، اتاق خواب، پذیرایی، حمام و دستشویی بهترین قیمت بادروز