خانه شارژ کارتریج ، شارژ کارتریج در محل با گارانتی ، تعمیر پرینتر در محل با گارانتی , تعمیر و فروش کامپیوتر و لپ تاپ

کارتریج‌های اصل به تعداد دفعات بیشتری شارژ می‌شوند و افت کیفیت آن‌ها کمتر است. برای شارژ کارتریج hp و سایر کارتریج‌های اصلی یا طرح به متخصصان ما در شرکت ایران کالا پرینتر مراجعه کنید. برای شارژ کارتریج لیزری مشکی و رنگی نیز کافی است به متخصص مراجعه کرده و رنگ مورد نیاز خود را شارژ کنید.

گاهی ممکن است تولید کننده پرینتر دستگاه خود را با ضرر وارد بازار کند ولی از راه فروش قطعات مصرفی آن که اصلی ترین آن کارتریج است، ضرر خود را جبران کند. کارتریج یک قطعه جدا شونده در دستگاه های چاپگر یا کپی است که نقش تامین کننده تونر یا جوهر را دارد. همانند خشاب اسلحه که درون آن گلوله قرار دارد و بعد از تمام شدن نیاز به گلوله گذاری دوباره دارد. کارتریج پرینتر هم به همین نحو عمل می کند با این تفاوت که به جای گلوله، پودر تونر برای پرینتر های لیزری و جوهر برای پرینتر های جوهر افشان استفاده می گردد. یک عامل مهم در شارژ خوب، توجه به شیوه صحیح باز و بسته کردن کارتریج و داشتن تجهیزات لازم جهت انجام این کار است.

با استفاده از یک سرنگ خالی، کارتریج را هواگیری کرده و مطمئن شوید که هوا در آن وجود ندارد. حالا درپوش دستگاه را بردارید تا به کارتریج دسترسی داشته باشید. هزینه تعویض لوازم جدا می‌باشد و به دلخواه مشتری انجام می‌شود. با توجه به تعداد زیاد آگهی در ایستگاه، لطفا در کسب اعتبار و اعتماد آگهی دهنده، دقت کافی مبذول دارید. جهت شروع درج آگهی، ابتدا روی لینک ثبت نام کلیک کنید و پس از پرکردن فرم ثبت نام آگهی خود را ثبت کنید. کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به تعمیرکارسلام می باشد.

خانه شارژ کارتریج ، شارژ کارتریج در محل با گارانتی ، تعمیر پرینتر در محل با گارانتی , تعمیر و فروش کامپیوتر و لپ تاپ

استوانه‌ای شکل با خاصیت آهنربایی است که در مخزن اصلی نصب می‌شود و تونر را به خود جذب می‌کند. مگنت دارای چرخ دنده و گوشواره در طرفین آن و میله آهنربایی در مرکز استوانه خود می باشد که حتما از صحت و سلامت آنها اطمینان حاصل کنید. هنگام چاپ، پودر از سطح مگنت به سطح درام منتقل می‌شود.در صورت خرابی این قطعه، چاپ انجام شده بسیار کمرنگ است و یا باعث ایجاد لکه‌های سیاه روی کاغذ می‌شود. کمرنگ چاپ شدن تصاویر و مطالب پس از شارژ کارتریج یکی از دلایل استفاده از پودر شارژ ارزان قیمت و بدون کیفیت بوده و یا ممکن است در کارتریج شارژ شده از درام و یا قطعات مصرفی تقلبی با کیفیت بسیار پایین استفاده شده باشد . تونرها دارای رنگ های متفاوتی هستند و متناسب با نوع پرینتر مورد استفاده قرار می گیرند .

خرسندیم که گامی هر چند کوچک در راستای بهبود شفافیت و ساماندهی بازار، برداشته ایم. کیفیت و ظرفیت چاپ بالا در کارتریج هایی که توسط شرکت های سازنده اصلی پرینتر طراحی و تولید می شوند، نشانه اورجینال بودن آن‌ها است. در عوض کارتریج های طرح را سازندگان اصلی تولید نمی کنند و به همین دلیل کیفیت آنها قابل مقایسه با مدل اورجینال نیست. اما تمامی کارتریج های غیر اورجینال و طرح بی کیفیت نیستند و در درجه بندی‌های مختلف تولید می شوند و دسته شارژ کارتریج تجریش بندی می شوند.

تونر در بطری‌هایی فروخته می‌شوند که می‌توانید از آن برای پر کردن مجدد کارتریج یا همان شارژ کارتریج خود استفاده کنید. شارژ کارتریج از خرید کارتریج به صرفه تر می باشد و پیشنهاد می کنیم اگر قصد شارژ کارتریج خود را دارید به آگهی های بالای صفحه نگاهی بیاندازید. تصور کنید در وضعیتی قرار دارید که در دستگاه پرینتر شما، نوار کارتریج و قسمت هد پرینتر از هم جدا می‌باشند و شما نیز به هیچ وجه اجازه‌ی بیرون آوردن قسمت هد از دستگاه خود را ندارید! دستگاه به شدت کثیف شده است و تصمیم دارید آن را پاک کنید اما به سوزن‌های دستگاه پرینتر دسترسی ندارید.

چنانچه نوار کارتریج را سریعاً پر و شارژ کارتریج را انجام دهید، می‌توانید از آن برای بار دیگر نیز در دستگاه پرینتر خود استفاده کنید. هر پرینتری نیاز یه کارتریج دارد ، یکی از بخش های مهم پرینتر کارتریج میباشد که کارتریج ها بعد از این که به اتمام میرسد نیاز به شارژ کارتریج پیدا میکنند . تا زمانی که دستگاه شما دچار صدمه و آسیبی یا شکسته‌گی نشود که با تعمیر یا تعویض قطعه کارتریج تعمیر نگردد می توان بارها کارتریج پرینتر شما شارژ شود.

  • اگر تونر در اطراف بدنه کارتریج ریخت، به‌هیچ‌وجه آن را با آب تمیز نکنید، بیشتر کثیف‌کاری می‌شود.
  • برای این‌کار، باید پیچ‌های قسمت ضایعات کارتریج را مطابق شکل زیر باز و تونر اضافی موجود در این بخش را خارج کنید.
  • به دلیل آنکه این کار چندان برای پرینتر خالی از مشکل نیست بسیاری از کاربران به دنبال راه حل و روش هایی هستند که مشکلات احتمالی شارژ کارتریج را به حداقل برسانند.