تیشرت مردانه قیمت خرید انواع تی شرت مردانه اسپرت 30 آبان

اما آیا با انواع تیشرت آشنایی دارید؟ آیا می‌دانید چه مدل تیشرتی به چه بدنی می‌آید و چگونه می‌توان آن را استایل‌ کرد؟ در این مقاله با مل اند موژ همراه باشید. تنوع بالای انواع تی شرت ها، سبب شده است تا افراد بتوانند در مقابل خود بر اساس استایل و سلیقه شان گزینه‌های بسیاری را داشته باشند. تی شرت ها انواع متفاوتی در جنس، رنگ، قواره ، طرح، اندازه ی قد آستین دارند بر همین اساس انتخاب‌های بسیاری طبق سلیقه و سبکی که هر فرد میپسندد موجود میباشد. همانطور که در ابتدا به آن اشاره شد تیشرت مردانه انواع متفاوتی دارد که به آقایان این اجازه را می‌دهد تا در مواقع گوناگون با انتخاب مدل درست بتوانند از تیشرت در استایل خود استفاده کنند. تی‌شرت‌های یقه گرد به خاطر سادگی که دارند بسیار مورد توجه قرار گرفته‌اند. الیاف پنبه نرم و جاذب هستند و تنفس طبیعی دارند، به همین دلیل معمولا تی‌شرت‌ها را از جنس پنبه تولید می‌کنند.

کد تایید ۵ رقمی ارسال شده به شماره همراه زیر را وارد نمایید.

فروشگاه یاشار با بیش از 5 سال سابقه در فروش انواع لباس و کفش از بهترین و معروفترین برند های دنیا توانسته رضایت و اعتماد مشتریان عزیز را به دست بیاورد و دسترسی مشتریان خود به خاص ترین برند های دنیا را فراهم سازد. این پیراهن‌ها از الیاف پنبه تهیه می‌شود و به خاطر ویژگی‌هایی که دارد بسیار مورد علاقه افراد در تمام فصول تیشرت مردانه خارجی است. الیاف پنبه نرم و جاذب هستند و تنفس طبیعی دارند و در تمام فصول علی الخصوص تابستان هدایت خوبی از گرما دارند. همچنین پنبه نمی‌تواند بار الکتریکی را حفظ کنند بنابراین از چسبیدن اصطکاکی لباس به بدن جلوگیری می‌کند.

جودون ZA کد 4339

انتخاب تي شرت طرح دار کاملاً به سلیقه هر کس وابسته است اما ترجیحاً سعی کنید تا طرح های جدید و جذاب مثل مد های سال 2021 را در اولیت قرار دهید. در خرید این مدل، سعی کنید تا رنگ های روشن و سفید را در اولویت خرید قرار دهید. پوشیدن این رنگ ها در فصل تابستان، حس شادی و طراوت را به شما القا می کند. تی‌شرت‌های سفید یا خاکستری تک‌رنگ را با جین تیره یا خاکی ست کنید. در صورت وجود تیک موجود در انبار محصول پس از سفارش آماده و تحویل پست میگردد در غیر این صورت زمان ارسال سفارش 15 تا 25 روز کاری است.

تیشرت پنبه تکه دار تیما

در این طرح فرقی نمی کند ساکن کدام شهر باشید و چه مبلغی سفارش داده اید، هنگام سفارش ارسال بصورت رایگان است. سله بن با پشتوانه ای سرشار از تجربه تولید و بافت پارچه در سال ۱۳۸۹ پا به عصر تولید حرفه ای پوشاک ایرانی گذاشت. ماموریت ما در گروه سله بن تولید حداقل نیاز پوشاک خانواده با بهترین کیفیت و حداقل قیمت ممکن برای تمام اقشار جامعه ایرانی می باشد. ما چهارچوب های ارزشی سله بن را براساس ارزش های خانواده بنا نهادیم ، تا علاوه بر تکیه بر فرهنگ و هویت ایرانی ، تن پوشی با استانداردهای جهانی تولید نماییم.

تیشرت مردانه قیمت خرید انواع تی شرت مردانه اسپرت 30 آبان