بک لینک چیست و چطور بک لینک قوی بسازیم؟ نوین-بک لینک گلدلینک

لینک در نظرات یا همان کامنت روشی قدیمی اما همچنان کارساز است. شما می‌توانید در کامنت‌های سایت‌های دیگر، لینک مطلب یا سایت خود را قرار دهید. بعضی صفحه‌ها نظرات را بدون نیاز به تایید منتشر می‌کنند و اجازه می‌دهند ولی بعضی‌ها اگر لینکی در کامنت وجود داشته باشد آن را حذف می‌کنند.

باسلام، در سایت‌هایی که فرمودید باید توسط ربات های مخصوص ساخت وبلاگ، وبلاگ سازی را انجام دهید که از نظر سئو به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود. در صورتیکه چک کردیم سایر سایت های رقیب این بک لینک ها را از این وبلاگ های خارجی دارند. یکی از ویژگی های اصلی وب سایت های مذکور این است که بازدید بالایی دارند و همین امر باعث می شود تا مطلب شما در معرض دید افراد بیشتری قرار گیرد و ورودی سایت شما زیاد شود. طول عمر بک لینک ها زیاد است.بسیاری از افراد، امروزه هزینه بسیاری بابت تبلیغات صرف می کنند اما باید در نظر داشت که با اتمام تبلیغات، بازدید ها نیز به صورت محسوس کاهش می یابد. در مقابل بک لینک ها دارای طول عمر بسیار بیشتری هستند و تاثیرات آنها پایدارتر می باشد. ابزار KWfinder یکی از ابزارهای کاربردی برای تحقیق کلمات کلیدی است.

  • به گونه ای که برخی از مشتریان ما برای درآوردن وب سایت خود از پنالتی از خرید رپرتاژ استفاده می کنند.
  • مزیت این روش انتخاب سایت مناسب بک لینک بر اساس معیارهایی مانند قدرت و مرتبط بودن موضوع و یا بازدید است .
  • در حقیقت، مطالعاتی که در مورد رتبه گوگل انجام شده است نشان می‌دهد که رتبه سایت، بیش از هر عامل دیگری به تعداد سایت‌هایی بستگی دارد که وب‌سایت شما لینک می‌دهند.
  • اگر بگویم بیشتر سئو کاران از یاد می برند که می توانند لینک های مفیدی از سایت خودشان به خودشان بدهند، چندان اغراق نکرده ام.
  • این گونه محتوای ۱۰ برابر راه بسیار خوبی برای بدست اوردن رنک و لینک برای سایت شما است.
  • اگر قرار است چندین رپرتاژ در رسانه‌های با بازدید میلیونی منتشر شود و محتوای آنها حتماً می‌تواند در گوگل رتبه خوبی بگیرد، بهتر است با لینک‌ UTM آن را زیر نظر بگیریم.

در اصل، بک لینک ها به وب سایت شما سیگنالی به موتورهای جستجو هستند که دیگران برای محتوای شما تضمین می کنند. بسیاری از ژورنالیست‌ها در مقالات خود نیاز به یک منبع مناسب یا نقطه نظری حرفه‌ای دارند تا اعتبار مطالب خود را بالاتر ببرند. اگر می‌بینید که مطلبی وجود دارد که شما می‌توانید ارزشی به آن اضافه کنید، به سراغ نویسنده آن بروید و با او مذاکره کنید. قرار نیست همیشه این روش جواب بدهد اما اگر نظری که پای مطلب او می‌گذارید به اندازه کافی خوب باشد، احتمال زیاد سر از متن اصلی در می‌آورد و به گرفتن بک لینک از آن سایت منتهی خواهد شد. همان طور که متوجه شدید، بک لینک‌ها در واقع کاربران را از سایتی به سایت دیگر هدایت می‌کنند.

بررسی بک لینک های خریداری شده

البته اینم بگم بک لینک سازی کار راحتیه ولی اگر درست و طبیعی انجام نشه میتونه سایت شما را پنالتی کنه پس خوب حواستان جمع باشه و به نکاتی که میگم توجه کنید. خیلی ساده، پیشنهاد ما همیشه ابزار search console گوگل است. با ورود به بخش performance عباراتی که در آن نمایش یا impression داشته اید ولی هنوز رتبه خوبی کسب نکرده اید را بررسی کنید و طبق استراتژی های کسب و کار خود جلو بروید.

چطور می‌توان بک‌لینک بیشتری گرفت؟

امیدواریم مطالعه این مقاله برای شما در درک مفهوم بک لینک و اهمیت آن در سئو مفید باشد. دریافت بک لینک‌های با کیفیت یه یک دغدغه اساسی برای مدیران سایت و بازاریابان دیجیتال تبدیل شده است. با بروزرسانی‌های الگوریتم گوگل کیفیت لینک‌ها اهمیت بیشتری در مقایسه با کمیت آن‌ها دارد که این موجب شده است تا ساخت بک لینک تبدیل به یک فرایند چالشی در استراتژی‌های سئو تبدیل شود.

انتشار رپورتاژ آگهی شما در بیش از 900 رسانه معتبر

این وب سایت با آن عظمت خود و شهرت و سابقه اش به علت خرید بک لینک و رپورتاژ و تخلف توسط گوگل جریمه گردید. جالب است بدانید مدیران این سایت به گوگل گفته اند که انگیزه شان از انجام این کار، این بود که رقبا این گونه بک لینک ها را خریده و موفق شده بودند!!!! به هر حال آن دامنه دیگر کار نکرده و این وب سایت از دامنه دیگری در حال حاضر برای وب سایت خود استفاده می نماید. یکی از مواردی که گوگل توجه ویژه ای به آن دارد و تلاش میکند تا در فاکتورهای رتبه بندی نتایج جستجو از آن استفاده کند، ارتباط موضوعی میان صفحات لینک شده است. بعنوان مثال اگر شما در زمینه تورهای مسافرتی فعالیت میکنید ولی بک لینک های شما همگی از سایت های دانلود هستند ارزش و اعتبار زیادی برای شما ایجاد نمیکنند. ولی اگر این بک لینک ها از سایت هایی با موضوع سفر، گردشگری، خرید بلیت و … برای شما ایجاد شده باشد میتواند اثرگذاری بهتری در جایگاه شما backlink چیست – https://goldlink.ir/what-is-backlink/ – داشته باشد.

بک لینک چیست و چطور بک لینک قوی بسازیم؟ نوین-بک لینک گلدلینک