به دنبال قاب جدید موبایل هستید؟

امروزه تلفن های همراه به یک ضرورت در زندگی ما تبدیل شده اند. عملکرد این باتری در حالت آماده به کار را میتوان در حد ردمی نوت 7 دانست. از زمان معرفی تا دوسال قبل بانام Mi شناخته میشد اما از سال جدید میلادی تنها با اعداد روبهرو هستیم و در تولید این سری شرکت شیائومی بهترین تراشههای کوالکوم را درگوشیهای پرچمدار خود استفاده کرده است تا برای رقابت با گوشی سری S سامسونگ آماده باشد. از طرفی قرار نیست همه افراد دیدگاه یکسان با شما داشته باشند.9. ارسال دیدگاه نامرتبط با هر پست مجاز نیست. زبان اصلی زومیت فارسی است؛ لطفا در هنگام ارسال مطالب از زبان فارسی استفاده کنید. قوانین و مقررات ارسال دیدگاه در زومیت را مطالعه کرده و آنها را میپذیرم. تمام این مزیت ها گوشی های شیائومی را به عنوان یکی از اولین گزینه های خرید گوشی موبایل در دنیا قرار داده است.

این بدنه­ زیبا در کنار نمایشگر این محصول، با استفاده از Corning Gorilla Glass 5 محافظت میشود تا گوشی در برابر خط و خش ایمن باشد. انتظار زیادی نباید از عملکرد چنین پنکه کوچکی داشته باشید؛ ولی در این روزهای گرم که قطعی برق هم مرسوم شده است، چنین پنکه همراهی میتواند بهکارتان بیاید. سیستم عامل اندروید 9 ( Android 9 Pie ) از ابتدا روی این گوشی نصب است و کمپانی سامسونگ، رابط کاربری One UI را نیز در کنار آن قرار داده که ظاهر و جلوههای زیبا و کاربرپسندی را برای آن ایجاد کرده است.

اگر قصد راه اندازی یک فروشگاه لوازم جانبی موبایل اینترنتی را دارید باید بدانید که پر فروش ترین لوازم جانبی موبایل در ایران کدامند تا بتوانید. یک دوربین خارق العاده در S20 Plus سبب میشود که بتوانید برای شبکههای اجتماعی خود بهترین عکس و فیلمها را تهیه کنید. تعداد تقاضا کننده برای لوازم جانبی تلفن همراه رو به افزایش است و طبق آمار گرفته شده حدود 44 درصد از افراد به طور متوسط هر 6 ماه یکبار باید لوازم جانبی موبایل خود را ارتقا دهند زیرا هزینه ی زیادی برای گوشی همراه خود پرداخت کرده اند پس درآمد لوازم جانبی موبایل خوب است. در ضمن باید بدانید که حاشیه سود لوازم جانبی موبایل مختلف، متفاوت است اما بر اساس آمار حاشیه سود لوازم جانبی تلفن همراه معمولاً 10٪ است و این میزان بسیار زیاد است.

گوشی شیائومی نوت 8 پرو

امروز و در این مقاله میخواهیم درباره لزوم استفاده از لوازم جانبی موبایل و خرید مهمترین و ضروریترین لوازم جانبی حرف بزنیم. به این ترتیب نسبت به سری های مختلف تولیدات این شرکت و نکات خرید گوشی سامسونگ آشنایی پیدا خواهید کرد. به عنوان مثال می توان به قابلیت عکاسی پرتره اشاره کرد و سپس ظهور لنزهای اولترا-واید ویژگی های بیشتری را در دسترس کاربران قرار داد. زومیت یک سایت تخصصی در حوزهی فناوری است، خواهشمند است از بحثهای سیاسی در بخش دیدگاهها پرهیز کنید.5.

بررسی گوشی سامسونگ

دقت کنید زومیت، وبسایتی عمومی است و افراد با سطوح دانش مختلف دیدگاههای خود را فونر سایت خرید گوشی مطرح میکنند. شیائومی در طراحی گوشی ردمی نوت 8 پرو تمرکز و دقت زیادی به کار برده است. از این رو برای ارتقا کیفیت دوربین گوشی های هوشمند، لنزهای خاصی طراحی و تولید شده اند که بر روی گوشی ها و تبلت های موجود در بازار نصب شده و قابل استفاده می باشند. در پشت گوشی یک برآمدگی به صورت عمودی قرار گرفته که دوربین و حسگر اثرانگشت را در خود جای داده است (که حسگر اثر انگشت در نگاه اول شبیه یکی از لنزها به نظر می رسد).

بررسی گوشی نوت 8 پرو

قلمهای لمسی بهتنهایی لوازم خاصی نیستند و میتوانید مدلهای مختلف آن را برای انواع گوشیها و تبلتها تهیه کنید؛ اما موضوع زمانی جالب میشود که تولیدکنندگان لوازم جانبی گوشیهای موبایل به این قلمهای ساده، امکانات عجیبوغریبی اضافه میکنند. پنکههای همراه انرژی موردنیازشان را از درگاه USB یا لایتنینگ گوشی دریافت میکنند و درحقیقت، از باتری گوشی برای کارکردن استفاده میکنند. البته این موضوع صرفا به کابلهای لایتنینگ اپل محدود نیست و اکثر کابلهای USB گوشیهای اندرویدی هم پس از مدتی از بین میروند. این مسئله شاید برای کاربران گوشیهای آیفون بیشتر از دیگر گوشیها دردسرساز باشد؛ ولی کابلهای لایتنینگ اپل بهراحتی پاره میشوند و پس از مدت کوتاهی از بین میبرند. به عنوان مثال، چند سال پیش اپل با معرفی نوار لمسی یا همان «تاچ بار» تلاش کرد تا کلید Escape را از صفحه کلید لپ تاپهای خود حذف کند؛ اما در نهایت پس از واکنشهای منفی کاربران مجبور شد تا دوباره این دکمه را برگرداند!

لوازم جانبی گوشی و هم اکنون، محصولات این برند و برندهای زیر مجموعهی آن، به انتخاب اول بسیاری از کاربران تبدیل شده است. بهعلاوه، استفاده از کابلهای مغناطیسی باعث میشود که درگاه USB یا لایتنینگ گوشیتان کمتر مستهلک شود. یکی از جالبترین انواع قلم لمسی، مدلهایی است که میتوانند نقش پایه نگهدارنده گوشی را هم بازی کنند؛ بنابراین، زمانی که کاری با قلم ندارید، آن را روی میز قرار میدهید و گوشیتان هم به آن تکیه میدهد. برای همین اگر میخواهید در کمترین زمان تجهیزاتی که میخرید را دریافت کنید، خرید از علیپخش را در برنامهی خود داشته باشید.

خرید گوشی سامسونگ

ما در مقاله بهترین مارک پاوربانک در بازار ایران به خوبی به بهترین پاوربانک ها پرداخته ایم تا شما بتوانید یک انتخاب مناسب هنگام خرید پاور بانک داشته باشید. زیرا این لوازم تقاضای بیشتری در بازار دارند و باید بتوانید آن ها را تامین کرده و در فروشگاه آنلاین خود عرضه کنید تا فروش خود را افزایش دهید. ردهی Mi Max مشخصات ضعیفتری و طراحی قدیمیتری در مقایسه با ردههای می و می نوت دارد ولی باتریهای آنها ظرفیتهایی باورنکردنی دارند. گوشیهای ردمی با پسوند S از مشخصات فنی بهتر و قیمت بالاتر و با پسوند C از مشخصات فنی پایین و قیمت ارزان تر نسبت به نسخه معمولی برخوردار هستند. در مورد باتری، یکی از نشتها حاکی از باتری ۳۸۰۰ میلیآمپر ساعتی در گلکسی اس ۲۲ سامسونگ، باتری ۴۶۰۰ میلیآمپر ساعتی در گلکسی اس ۲۲ پلاس و باتری ۵۰۰۰ میلیآمپر ساعتی در گلکسی اس ۲۲ اولترا است. گلکسی اس 22 اولترا گزینههایی برای رم بیشتر دارد، اما به احتمال زیاد تأثیر زیادی بر استفاده واقعی شما نخواهد داشت.

بررسی گوشی شیائومی

بنابراین با وجود پشتیبانی از این تکنولوژی میتواند از اتصال اینترنت بسیار سریع لذت ببرید. مبدل OTG یکی از پرکاربردترین لوازم جانبی گوشیهای هوشمند بهحساب میآید که امکان اتصال انواع فلش USB را مستقیما به گوشیهای هوشمند فراهم میکند. لطفا در هنگام پاسخ دادن به سوالات از به کارگیری الفاظ و جملاتی تحقیرآمیز که باعث دلسردی کاربر سوال کننده شود خودداری کنید. در روشنایی روز عکسهای بسیار جذابی را با حداکثر میزان ثبت جزئیات و ارائه رنگهای شاداب و سرزنده خواهد گرفت. در مجموع، گوشیهای ردهبالا و پرچمدار، تمام این ویژگیها را ارائه میکنند؛ اما برخی گوشیهای بینرده در برندهای سامسونگ، هواوی، شیائومی، پوکو و برخی برندهای چینی، تنها روی برخی از این ویژگیها تمرکز میکنند. تمامی کاربران باید هنگام ثبت نام در سایت، از کلمات مناسب در نام کاربری خود استفاده کنند. در صورت مشاهدهی کلمات رکیک و نامناسب، پیغام کاربر حذف شده و در صورت تکرار، اکانت کاربری وی مسدود میشود.8.

بررسی لوازم جانبی گوشی