بهترین لپ تاپ های گیمینگ زیر 30 میلیون تومان ایزی بست

بنابراین پیشنهاد ما برای این سیستم تهیه دو عدد رم G.SKILL Aegis DDR4 8GB 3200MHz CL16 و نصب آن به صورت دو کاناله است که باعث می شود سیستم شما پهنای باند بیشتری در اختیار داشته باشد و سرعت آن بیشتر شود. فرکانس بالای 3200 مگاهرتزی دلیل دیگر انتخاب این رم است که در نوع خود سرعت زیادی است و باعث لود سریع تر بازی ها خواهد شد. با این حال با یک سیستم گیمینگ میان رده ای که قیمتی حدود 30 میلیون تومان داشته باشد نیز می توان اکثر بازی ها را با کیفیت خوب و نرخ فریم قابل قبولی اجرا کرد. در این مقاله از تکنوسان مگ ما برای شما بهترین سیستم پیشنهادی با بودجه سی میلیون تومان را معرفی کرده ایم. بنابرای برای آشنایی کامل با قطعات و لوازم این سیستم گیمینگ میان رده با ما همراه باشید.

لپ تاپ اچ پی Pavilion x360-15t DY000 – D

فیلتر قیمت یکی از بهترین فیلتر هاست اما اگه شما به دنبال یک کاربر خاص هستید و قیمت براتون اهمیت چندانی نداره بهتره فیلتر کاربریتون رو در نظر کلیک بر روی سایت بعدی کلیک کنید بگیرید. پس اگه به دنبال لپ تاپ های گیم یا مخصوص برنامه نویسی هستید به سراغ مطالب « بهترین لپ تاپ های گیمینگ » و « بهترین لپ تاپ ها برای کارها گرافیکی » برید و در بین بهترین لپ تاپ ها، گزینه ی مورد نظرتون رو انتخاب و خریداری کنید. این لپ تاپ ایسر از سری Nitro 5 است که اولین مدل های این سری در سال 2017 معرفی شده است. این لپ تاپ ایسر با طراحی منحصر به فرد خودش برای گیمینگ طراحی شده است.

  • به عقیده برخی در طراحی سرفیس 3 از مک بوک‌ پروهای اپل وام گرفته شده‌است.
  • لپ تاپ های جدید به محض پر شدن باتری عملکرد شارژ رو متوقف میکنند و برق مورد نیاز رو مستقیم از خود آداپور میگیرند.
  • این لپ تاپ اولین گزینه در لیست بهترین لپ تاپ گیمینگ تا 30 میلیون است.
  • این لپ‌تاپ بیشتر شما را یاد لنوو IdeaPad 5 15 یا دل Inspiron 3501 می‌اندازد.
  • باتری و ظرفیت خوبی در این محصول بکارگیری شده است که در رنج لپ تاپ های تا 30 میلیون گزینه خوبی خواهد بود.
در ادامه لپ‌تاپ‌های اقتصادی، میان‌رده و پرچمدار به شما معرفی خواهند شد و می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. اینکه کدامیک را خریداری می‌کنید، به نیازها، خواسته‌ها و از همه مهم‌تر به بودجه شما بستگی دارد. همه گیمرها و عاشقان گیم دوست دارند که بازی های کامپیوتری را در حداکثر حالت گرافیکی اجرا کنند تا نهایت لذت و جذابیت بصری بازی ها را تجربه کنند. اما اجرای همه بازی ها در تنظیمات گرافیکی Ultra نیاز به سخت افزار قوی دارد که هزینه چنین سیستمی خارج از توان خرید بسیاری از افراد است. وزن این لپ تاپ با کیفیت فقط 1.1 کیلوگرم است و جزء لپ تاپ های سبک وزن محسوب می شود. به گفته مایکروسافت به لطف کلید های کیبورد ، کاربران هنگام تایپ احساس خوبی را خواهند داشت.

بهترین لپ تاپ های گیمینگ زیر 30 میلیون تومان ایزی بست پردازنده کم مصرف و با کارایی نسبتا پایین Intel UHD for 11th Gen که کارهای ساده را انجام می‌دهد و پردازنده گرافیکی بسیار قوی Geforce RTX 3050 که دارای 4 گیگابایت حافظه گرافیکی اختصاصی است و کارهای سنگین‌تر را انجام می‌دهد. برندهای دل و اچ پی؛ دل و اچ پی مارکهای بزرگ جهانی هستند ولی با توجه به حضور کمرنگشان در بازار ایران، قیمت آنها کمی بالاست و به همین دلیل پیدا کردن مدل با ارزش خرید بالا، کمی سخت است. مشکل بعدی هم نبود گارانتی شرکت مادر است که ممکن است در آینده مسئله ایجاد کند. لپ تاپ های 30 میلیونی برای کارهای مهندسی، گرافیکی و گیمینگ متوسط رو به بالا کافی هستند، همچنین برای دانشجویانی که نیاز به توان محاسباتی بالا دارند، انتخاب خوبی هستند. به خصوص دانشجویان رشته‌های فنی که نیاز به کارهای گرافیکی طراحی (مانند کتیا) و یا کارهای محاسباتی عددی (مانند کامسول) دارند.

در عوض، از گرافیک یکپارچه Intel Iris Xe بهره می‌برد که برای برنامه‌های معمولی و سرگرمی به اندازه کافی خوب است. شما می‌توانید از محتوای مورد علاقه خود در صفحه نمایش 15.6 اینچی FHD به طور کامل لذت ببرید زیرا دستگاه دارای حاشیه‌های نازکی در طرفین است. همچنین دسترسی سریع‌تری را با ویژگی تشخیص اثر انگشت ارائه می‌دهد که به نظر می‌رسد در بسیاری از لپ‌تاپ‌های رده برتر وجود ندارد. برند HP یک گزینه عالی بهترین لپتاپ تا 30 تومن ارائه می‌دهد که قابلیت ارتقا و همچنین قابلیت اطمینان را برای برنامه‌های رسمی ارائه می‌دهد. ما یک لپ تاپ عالی از HP را معرفی می‌کنیم که برای برنامه‌های حرفه ای مناسب است.

مقایسه ی لپ تاپ ایسوس با اچ پی

برخلاف بازه قبلی در این بازه لنوو نماینده ای ندارد و گزینه اول نیز با انتخاب لپ تاپ ایسر است. تنها ویژگی کلیدی و مهم تغییر یافته در این مدل، ارتقا کارت حافظه SSD از 512 گیگابایت به یک ترابایت است که شاید برای بسیاری از مخاطبان تفاوت فاحشی نباشد اما، آن دسته از کاربران که به فضای ذخیره سازی زیادی احتیاج دارند. زمانی که کمپانی لنوو در سال 2021 از دو محصول جذاب خود یعنی ThinkBook 14 و ThinkBook 15 رونمایی کرد. ورژن 14 را با ویژگی‌ها و مشخصات مختلفی روانه بازار کرد تا بتواند به نیاز طیف وسیعی از کاربران پاسخ دهد و در این بازار سخت و رقابتی تکنولوژی حرفی داشته باشد. ، اما به خاطر استفاده از پنل OLED و نمایشگر بسیار باکیفیتی که این لپ تاپ دارد، بهتر دیدیم آن را در این لیست معرفی کنیم. متاسفانه، کیفیت تاچ پد ضعیف و زیر حد استاندارد است (حتی استاندارد لپ‌تاپ‌های اقتصادی)!