بهترین لپ تاپ ایسوس 2022 * 6 پیشنهاد ویژه برای خرید لپ تاپ ایسوس*

به اولین لپ تاپ ایسوس این لیست می‌رسیم محصولی که وزنی برابر با 1.9 کیلوگرم دارد و از پنلی OLED با اندازه 15.6 اینچ و رزولوشن HD استفاده می‌کند. این نمایشگر حالت مات دارد و نور را بازتاب نمی‌دهد تا شما بهتر بتوانید محتوا را به خصوص در محیط‌های باز مشاهده کنید. این لپ تاپ Ideapad 3 تا حد زیادی شبیه به مدل بالا است و تفاوت آن‌ها را می‌توان در 1 ترابایت حافظه داخلی از نوع HDD و اندازه 15.6 اینچی نمایشگر خلاصه کرد.

لپ تاپ 15 اینچی ایسر مدل Nitro 5 an515-55-53AG

وبسایت pcmag در مورد این لپ تاپ نظرات بسیار مثبتی را دارد و به آن در امتیازات خودش از 5 امتیاز 4 را بهترین لپ تاپ اپل 2022 داده است. لپ تاپ لنوو Thinkbook 15 همانند سری Vivobook 15 ایسوس از بهترین سری های ارزان قیمت اما با ارزش خرید بالای لنوو محسوب می‌شود. لپ تاپ لنوو Thinkbook 15 Gen 2 یا همان نسل 2 با داشتن پردازنده Core i5 نسل 11 و گرافیک مجتمع اینتل Iris XE می‌تواند به شما در کار های برنامه نویسی و کد نویسی کوتاه کمک شاخصی کند. شاید جالب باشد که به شما بگوییم، ناسا فقط با 4 کیلوبایت رم توانست فضاپیمای آپولو را به فضا ارسال کند!

  • داشتن منابع جداگانه برای گرافیک شما امکان پردازش سریع‌تر و روان‌تر را در حین تماشای فیلم، بازی یا انجام چند کار فراهم می‌کند.
  • در رنج قیمتی 10 میلیون تومان و کمتر به نظر میرسد ما دو مدل V15 و VivoBook X543MA را از لنوو و ایسوس پیشنهاد می‌دهیم.
  • قیمت لپ تاپ دانشجویی وابستگی زیادی به سخت‌افزار دستگاه دارد؛ این مسئله نیز ارتباط مستقیمی با رشته‌ی تحصیلی شما دارد.
  • در میان خرید لپ تاپ های میان رده بد نیست به لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل IdeaPad 5 I5 8G 512G هم نگاهی داشته باشید.
  • قیمت لپ تاپ لمسی تاشو اغلب بالاست زیرا از پردازشگر، کارت گرافیک و صفحه لمسی بسیار قوی ساخته شده‌اند.

در این مقاله قرار است تا به صورت اختصاصی در مورد بهترین لپ تاپ های ایسوس صحبت کنیم و شما را برای خرید این دسته از لپ تاپ‌ها راهنمایی کنیم. مشکل اصلی لپ تاپ زیر 15 میلیونی نداشتن کارت گرافیک قوی است و به همین دلیل برای کارهای گرافیکی جدی مناسب نیستند. بدنبال بهترین لپ تاپ گیم هستید به مقالهبهترین لپ تاپ گیمینگما سر بزنید و مطالب لازم برای خرید را بدانید. در واقع به بیان ساده لپ تاپ‌های موجود در این لیست اقتصادی هستند و نهایتا برای انجام کارهای روزمره مانند وب گردی و استفاده از نرم افزارهایی مانند مایکروسافت ورد و تماشای فیلم و محتوا مناسب هستند. باید به این موضوع اشاره کنیم که این لپ‌تاپ ایسوس از پردازنده گرافیکی Nvidia GeForce MX330 استفاده می‌کند و ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD هم دارد.

شرکت ایسوس برای مدل TUF Gaming F15 FX506LH-US53 کارت گرافیک GTX 1650 را در نظر گرفته که از نوع 128 بیتی بوده و دارای 4 گیگابایت حافظه اختصاصی GDDR6 است. همچنین رم 8 گیگابایتی 2933 مگاهرتزی به پردازنده مرکزی کمک می‌کند تا دستورات را در زمان کمتری انجام دهد. البته که شرکت AMD نیز چیپ‌های گرافیکی قدرتمندی را برای لپ تاپ‌های گیمینگ تولید می‌کند. چیپ‌های گرافیکی این شرکت با پیشوند RX معرفی شده که در حال حاضر با مدل‌های RX 5500m، RX5600m و RX5700m روی لپ تاپ‌های گیمینگ نصب می‌شوند.

ThinkBook 15 لنوو – Core i3-1115G4 UHD 12GB 256GB

بهترین لپ تاپ ایسوس 2022 * 6 پیشنهاد ویژه برای خرید لپ تاپ ایسوس* البته این مدل توانایی ارتقا رم و نصب حافظه SSD را دارا می باشد که یک ویژگی بسیار مثبت برای این لپ تاپ به حساب می آید. بنابراین، اگر به دنبال بهترین لپ ‌تاپ ایسوس هستید که کیفیت مناسب و سرعت پردازنده بالاتری داشته باشد، باید در میان مدل‌های رده بالای این برند جستجو کنید تا یک دستگاه با سرعت بالاتر خریداری کنید. در واقع، برخی از افراد (و شرکت‌ها) در کدنویسی برای مشخصات ماشین‌های خود مقصر هستند و فراموش می‌کنند که اکثر افراد معمولی در واقع آخرین سخت‌افزار پیشرفته را ندارند.