بانک اطلاعات آموزشی صرافی کوینکس CoinEx ⭐️⭐️⭐️معامله انواع رمزارز -ایران ارز دیجیتال

به عنوان مثال فرض کنید یک معامله ی فروش با اهرم 3 و در قیمت 48000 تتر برای بیت کوین با حجم 1 بیت کوین، باز کرده اید. طبق این قانون هر صرافی متمرکز حجم مشخص و محدودی را برای استفاده از خدمات خود بدون نیاز به احراز هویت در دسترس کاربران قرار میدهند. اما برای کاربران حرفهایتر بسیار مهم است بدانند که حجم معاملات صرافی کوینکس در جفت ارزهای مختلف چقدر است. در این صرافی شما میتوانید بیش از ۵۰۰ ارز دیجیتال مختلف را در نمودارهای مختلف معامله کرده و برای خرید و فروش آنها اقدام کنید.

بدون احراز هویت در کوینکس ثبت نام و تا 10000 بیت کوین روزانه معامله کنید. کوینکس استراتژی هایی مانند کیف پول سرد و چند امضا را برای اطمینان از امنیت دارایی اتخاذ می کند، این برنامه با تیم های امنیتی برتر برای شناسایی ریسک هوشمند احراز هویت کار می کند و امنیت معاملات درجه یک را برای کاربران فراهم می کند و هنگامی که امنیت سیستم به خوبی محافظت شود، دارایی ها تضمین می شوند. برای اینکه این موضوع را بهتر درک کنید، لازم دانستیم تا دلیل استفاده از احراز هویت در انواع صرافی ارز دیجیتال متمرکز را با شما در میان بگذاریم. شاید برای شما سوال پیش بیاد که ویژگی های صرافی کوینکس چیست؟ در آخر هرگونه ابهام و یا مشکل در فرایند واریز و برداشت کوینکس را در بخش دیدگاه ها با ما به اشتراک بگذارید تا پشتیبانان آکادمی آستیریک در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخگوی سوالات شما باشند.

این هزینه را در سایر انواع کیف پول ارز دیجیتال اعم از کیف پول نرم افزاری یا کیف پول سخت افزاری نیز در زمان برداشت ملاحظه مینمایید. این کارمزد را میتوانید در زمان انجام معاملات خود مشاهده کنید. انجام معامله در این صرافی، پایدار است و امنیت بالایی هم دارد. پیش بینی قیمت دلار نشان از همچنان صعودی بودن آن در بازار داخل نیز دارد. وقتی عملیات برداشت را در صرافی انجام می دهید، کوینکس قبل از هر اقدامی از کاربر می خواهد که از داخل ایمیل خود برای بار دوم نیز «درخواست برداشت» را نهایی کند. خیلی از تریدرها از این روش برای انجام معاملات خود استفاده مینمایند، به همی دلیل اهمیت زیادی دارد. در حال حاضر صرافی کوینکس حداکثر میزان برداشت ارز از حساب کاربری خود را بدون نیاز به احراز هویت ۱۰ هزار دلار اعلام کرده است.

همانطور که قبلا به آن اشاره کردیم کاربران می توانند توکن های مختلف را در ازای ارزهای دیجیتال اصلی نظیر بیت کوین، بیت کوین کش، اتریوم و تتر با یکدیگر مبادله کنند. یکی از مزیت های اصلی بازار اسپات برای کاربران ایرانی در امکان خرید و فروش بهترین و جدیدترین ارزهای دیجیتال با سرعت بسیار بالا است. از این رو یکی از ویژگی های اصلی و جذاب صرافی های متمرکز امکان حضور در این دو بازار برای کاربران تعریف شده است. در اولین سالهایی که صرافی های متمرکز وارد بازار ارز دیجیتال شده، خدمات خود را به کاربران ارائه میدادند، هیچ خبری از احراز هویت نبود. ۱-. نرم افزار «Google Authenticator» را روی گوشی خود نصب کنید.

توکن صرافی کوینکس اکسچنج کوینکس coinex (CET) چیست؟ همچنین مقدار توکن بومی کوینکس یعنی CET هولد شده در حساب کاربری نیز در تعیین این کارمزد تاثیر مستقیم خواهد داشت. 4. در ادامه در کادر password رمزعبور مورد نظر خود را وارد کنید و در خاطر داشته باشید که به منظور امنیت حساب کاربری خود، حتما حتما رمز عبورتان بایستی ترکیبی از اعداد و حروف انگلیسی بزرگ و کوچک و حداقل ۸ حرف باشد. حجم معاملات ۲۴ ساعته آن حدود ۵۶۷ هزار دلار و بالاترین قیمتی که در تاریخ خود از سال ۲۰۱۸ تاکنون مشاهده کرده ۰.۱۵ دلار میباشد. حدود ۵۰۰۰۰ نفر در گروه تلگرامی این صرافی عضویت دارند. در درجه اول حجم معاملات روزانه شما که راس ساعت ۰:۰۰ به وقت UTC تعیین میشود، در این امر تاثیر خواهد داشت. به عنوان مثال اگر از اهرم 1:1000 استفاده می کنید و سرمایه شما 200 تتر باشد ، شما با 200000 تتر وارد معامله خواهید شد.