آموزش جامع تست زنی کنکور به روش رتبه های برتر آزمون سراسری مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی علیرضا افشار

آموزش جامع تست زنی کنکور به روش رتبه های برتر آزمون سراسری مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی علیرضا افشار

کنکور آسان است کنکور آسان است از جمله موسسات کنکوری است که از سال 1373 توسط استاد حسین احمدی به منظور آموزش مباحث دروس به صورت مفهومی و آموزش تکنیک های تست زنی توسط اساتید برتر و توانمند درس جت کشور تاسیس شد. یکی از دوران‌های پر استرس و سرنوشت ساز زندگی همه‌ی افراد، دوران کنکور است. دانش آموزان در این دوران به دنبال شرکت در دوره های آموزش کنکور مختلفی هستند تا مهارت‌های تست زنی و سطح علمیشان را افزایش دهند. استاد علیرضا ایدلخانی، دارای مدرک کارشناسی ارشد MBA از دانشگاه تهران مولف کتاب های میکروطبقه بندی گاج، IQ گاج و فار آزمون هستند و به مدت 10 سال طراح آزمون های گاج بوده اند. مباحث سخت درس فیزیک را طوری طبقه بندی کرده اند که به آسانی در هر سطحی که هستید به درس فیزیک کنکور مسلط شوید. استاد مصطفی سلامی که بیش از 35 سال در این زمینه سابقه تدریس دارند.

  • این تکنولوژی‌ها چگونه به دانش‌آموزان کمک می‌کنند؟ این آموزش‌ها با روش‌های آموزش سنتی چه تفاوتی دارند؟ این سبک آموزشی تمامی دروس عمومی و اختصاصی را در قابل شهودی‌سازی و تصویرسازی در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌دهد.
  • و در رابطه با اینکه چگونه فعالیت خودتان در زمینه تدریس خصوصی کنکور را شروع کنید و یا گسترش دهید مطالبی ارائه شده است.
  • در بخش روش تدریسِ مجلۀ اساتید، قصد داریم تجربیات سال‌ها تدریسِ موفق‌ترین اساتید استادبانک، …
  • موفقیت در زندگی افراد به چندین جنبه بستگی دارد یکی از آن ها تحصیل مناسب است.
  • اما با این روش که پس از از دیدن صورت سوال تست، فیلم را متوقف کنید و خودتان شروع به حل تست کنید، بعد از آن ادامه فیلم را ببینید و روش حل یا نکته‌هایی را که من برای آن سوال گفتم را با روش خودتان مقایسه کنید.
پس اول مفاهیم و قضیه و نکته و فرمول ها رو باید یاد بگیریم و بعد فرمول رو حفظشون کنید و در فواصل منظم مرور کنید که یادتون بمونه. تأثیر معدل در کنکور سراسری سال ۹۸ بعد از کش و قوس‌های فراوان به صورت حداکثر ۳۰ درصد و برای متقاضیان نظام قدیم ۲۵ درصد تأثیر مثبت اعلام شد و عملاً تأثیری در قبولی رشته‌های پر متقاضی نخواهد داشت. در رابطه با کنکور سال ۹۸ به بعد نیز هنوز تصمیم قطعی گرفته نشده‌است. از سال ۱۳۷۷ به صورت یک مرحله‌ای و برای پنج گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی، زبان‌های خارجی و هنر به‌طور جداگانه برگزار می‌شود. به نظر من بهترین دی وی دی های کنکور برای دانش آموز تجربی اینها هستند.

درخواست مشاوره

یعنی تعداد داوطلبانی که، به تمامی یا قریب به اتفاق سؤال های دروس عمومی پاسخ صحیح ندادند، حتی از دروس اختصاصی هم بیشتر بودند. رازی مگو که همه مردم شهر نزدیک به یکسال درباره آن حرف میزدند، اما پس از فشردن دکمه ضبط صدا، سکوت پیش میگرفتند تا درست در یک هفته مانده به کنکوری تازه؛ حالا همه نگران تکرار اتفاق بیسابقه سال پیش هستند و شاید همین نگرانی هم بسیاری را به گفتگو و ضبط صدایشان راضی کرده است. در گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی، ریاضیات به عنوان مهمترین و اصلیترین ماده امتحانی اهمیت بسیاری دارد.

آموزشگاه کنکور قانعی

حرف آخر برای تمامی دروس عمومی و اختصاصی پکیج‌های منحصربه‌فردی ارائه می‌کند. پکیج‌های این موسسه به صورت مفهومی و تصویری تمامی مطالب را آموزش می‌دهند. تصویرسازی در این پکیج‌ها به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا مفاهیم را در نیمکره سمت راست مغز ثبت نمایند. جالب اینجاست که در کنکور 99 نیز تنها یک داوطلب در درس شیمی، درصد 88.6 کسب کرده و سایر داوطلبان کمتر از 80 درصد زدند، باز هم همین داوطلب نتونسته جزء 1000 نفر اول کشوری رشته ریاضی باشه. برای مثال، یکی از داوطلبانی که جزء 1000 نفر اول گروه آزمایشی علوم تجربی بوده، در درس زیست شناسی، درصد نمره اش 4 است و داوطلبی دیگر نیز زبان خارجی را صفر زده و با این وجود، جزء داوطلبان زیر هزار کشوری بوده است!

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

در آزمون سراسری سال ۹۵ تعداد ۸۶۰ هزار و ۱۰۹ نفر داوطلب ثبت نام کردند، که از این تعداد ۵۰۹ هزار و ۱۹ نفر زن و ۳۵۱ هزار و ۹۰ نفر مرد بودند یا به عبارت دیگر ۵۹٫۱۸ درصد از داوطلبان زن و ۴۰٫۸۲ درصد از داوطلبان مرد بودند. در آزمون سراسری ۹۶ جمعاً تعداد ۹۲۹هزار و ۷۹۱ داوطلب ثبت‌نام نمودند، که از این تعداد ۵۴۸ هزار و ۲۲۰ نفر زن و ۳۸۱ هزار و ۵۷۱ نفر داوطلبان مرد شرکت کرده بودند. دانش‌آموزان با برنامه مشخص در یک بازه زمانی 60 روزه، تمامی مفاهیم را به طور کامل آموزش می‌بینند. قسمت دوم این پروژه، یک دوره 40 روزه همراه با 20 آزمون شبیه به کنکور است. دانش‌آموزان در بازه دوم با استفاده از پکیج 6040 به سوالاتی همانند آزمون کنکور پاسخ می‌دهند.